Reparatie zwaar gehavende 850 R-bumper

Gestart door cornelis-b, 25-08-2018 20:07:52

Vorige topic - Volgende topic

ron paul

Goed bezig Henk! Ik heb nog een rode met een scheur erin...:)

Citaat van: arjenT5R op 25-08-2018 23:02:11
Yep been there :P
Arjen, je oude groene R-voorspoiler die ik vier jaar geleden van je heb gekocht met 302-remmen, voorruit en intercooler-radiateur-condensorpakket en de rip-kit, is twee jaar geleden opgelapt door Henk. Henk nog bedankt!
De bumper ligt als reserve te wachten op spuitwerk, rij ik eerst de grijze of eerst de rode voorspoiler aan gort...(vrijdag met de rode een stoeprand geraakt, eerste kras in 30000 km, gelukkig aan de onderkant)

cornelis-b

Citaat van: ron paul op 26-08-2018 11:53:33

Arjen, je oude groene R-voorspoiler die ik vier jaar geleden van je heb gekocht met 302-remmen, voorruit en intercooler-radiateur-condensorpakket en de rip-kit, is twee jaar geleden opgelapt door Henk. Henk nog bedankt!
De bumper ligt als reserve te wachten op spuitwerk, rij ik eerst de grijze of eerst de rode voorspoiler aan gort...(vrijdag met de rode een stoeprand geraakt, eerste kras in 30000 km, gelukkig aan de onderkant)

Je weet waar de koffie gezet wordt ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Citaat van: ron paul op 26-08-2018 11:53:33

Ohhh was jij dat :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!