Weergave km stand, dagteller en klok verdwijnen

Gestart door Sbv, 20-10-2018 14:05:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Goedemiddag,

Op onze S70(my98) kan je normaliter gewoon zien wat de kmstand, dagteller en tijd is ook al staat contact af. Nu hebben we ook een V70(my2000) en daar wordt het na enige tijd donker. Lees geen weergave meer van tijd en km standen.

Het lijkt om een soort van dim stand die naar x tijd geactiveerd gaat worden.

Is dit een bekend iets en valt het ook ongedaan te maken ? In Vida kon ik zo niets vinden eigenlijk.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cornelis-b

Was bij mijn ex S70 bj 2000 ook na een minuut of 10 viel het tellerblok uit en was er niks meer te zien.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

na wat lezen ben ik er achter dat het by design is. Het hoort dus.

Geval RTFM dus eigenlijk :-)

KIM

Ik had je uitleg dus niet goed gelezen en dacht dat het over iets anders ging. Op de XC gaat ie ook gewoon uit. Ik vind het juist raar dat het bij jullie S70R wel aan blijft.
CAN-bus dingetje dus.

Sbv

Het zal idd een CANbus ding zijn. Mij was het niet opgevallen maar mevrouw vil het wel op toen ze van de S70 in de V70 stapte en andersom.

anyhow het is dus geen defect aan de auto

-D©©©L-

Citaat van: KIM op 22-10-2018 09:50:21
Ik had je uitleg dus niet goed gelezen en dacht dat het over iets anders ging. Op de XC gaat ie ook gewoon uit. Ik vind het juist raar dat het bij jullie S70R wel aan blijft.
CAN-bus dingetje dus.


In een MY98 ?!

Sbv

In de MY98 blijft alles zichtbaar maar juist in de MY00 niet.