Kerstboommeeting 2019 - 3e kerstdag (27-12) IJsselstein (2018 gewijzigd -> 2019)

Gestart door Spin!, 23-12-2018 19:02:27

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Je zou het bijna vergeten maar ook dit jaar kunnen we als Volvoliefhebbers weer gezellig samen het jaar afsluiten onder de grootste kerstboom van Nederland.

Vrijdag 27 december 2019 op de parking van de Bethelkerk, Energieweg 2 te IJsselstein.
Traditioneel nemen we als het mogelijk is wat overblijfselen van de kerstdagen mee. Koffie, warme choco of kerstbrood. Niet verplicht, wel lekker.

Ook een traditie: rondgaan met de pet. Voor het gebruik van het terrein, deze donatie gaat naar de kerk. Er staan geen kliko's op het terrein, afval nemen we dus weer mee naar huis. Net als vorig jaar is het gebouw opengesteld voor gebruik van het toilet. Dit jaar kunnen we mogelijk ook gebruik maken van het koffiemachien. Opbrengst gaat naar de kerk.

Het terrein gaat om 19.00u open en sluit rond 22.00u. Volvo parking only, vreemde merken parkeren buiten het terrein.

Tot vrijdag!

www.vm-parts.nl

Hengeveld

Was weer gezellig en er was een flinke opkomst. De lichtjes van de kerstboom schitterden in de gepoetste auto's. Dank voor de organisatie. Meerdere mensen maakten foto's, dus ik hoop dat die hier gedeeld worden.
Volgend jaar zeker weer.

)()()sT

Zijn er verder nog mensen van hier geweest? De recensies zijn namelijk immens :o

;D

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Spin!

www.vm-parts.nl

KIM

Ik was er ook en het was inderdaad gezellig. Goede opkomst dit keer.
Heb je helemaal gemist Ilja...

Geen foto's gemaakt; veel te druk geweest met ouwehoeren.

Hengeveld

Citaat van: KIM op 28-12-2018 09:31:42
Ik was er ook en het was inderdaad gezellig. Goede opkomst dit keer.
Heb je helemaal gemist Ilja...

Geen foto's gemaakt; veel te druk geweest met ouwehoeren.

Je was steeds zo druk/gezellig in gesprek dat ik daar niet bij wilde inbreken :)

Died850

Was inderdaad gezellig, eerste keer dat ik bij de kerstboommeeting was maar zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan!

Sbv

Zelf ook even geweest met de rode tractor. Volgens mij met de vieste auto van allemaal :-). Grote opkomst en weer de nodige mensen gesproken. Rond 21 uur weer naar huis gegaan ivm koude voeten

Fatsenco

Was voor mij de eerste keer, erg leuk en gezellig......toch wel apart om onder de grootste kerstboom van Nederland te staan.
Alleen volgend jaar een vuurkorf aansteken om je even op te warmen......
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

V70R^2

Had niemand dit keer hout mee? ;De

Sinds ik een Volvo heb (nu 6 jaar) altijd geweest tot deze keer helaas, de koorts en ontstoken amandelen met griepvirus heb ik maar in Leerdam gelaten, voordat ik iedereen daar ziek maak ;D

hertogjan6

Citaat van: Fatsenco op 28-12-2018 16:06:37
Was voor mij de eerste keer, erg leuk en gezellig......toch wel apart om onder de grootste kerstboom van Nederland te staan.
Alleen volgend jaar een vuurkorf aansteken om je even op te warmen......
aah was jij erook :D jammer dat ik je niet even gesprokrn heb!
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

blauweroffel

Komt er dit jaar weer een meeting derde kerstdag bij de kerstboom?

BR

The Demon

Citaat van: blauweroffel op 16-11-2019 23:08:55
Komt er dit jaar weer een meeting derde kerstdag bij de kerstboom?

BR
Ik reed er vandaag langs en dacht hetzelfde.

KIM

Net zoals vorig jaar georganiseerd door de 850 club.
Meer info is te vinden op de clubsite.