ShortLeggedBen stelt zich voor

Gestart door ShortLeggedBen, 09-01-2019 14:53:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ShortLeggedBen

Na een klein beetje rondgekeken te hebben wordt het tijd om me voor te stellen. Mijn naam is Elco, woonachtig in Enschede en heb een klein zwak voor Volvo's gekregen.

Autoloopbaan begonnen in een Suzuki Samurai, project van gemaakt, project niet afgemaakt, auto in onderdelen verkocht.

Vervolgens kwam er een Volvo 440 2.0 uit '93, deze samen met een aantal vrienden aangeschaft.




Daar is het nodige aan gebeurt maar bij de laatste apk kwam het roestmonster toch de kop op steken... Is ook behoorlijk mishandeld in de tijd.



Deze is verkocht en vervolgens de autorodeo in gegaan.

Hierna was het de beurt aan een Volvo 850 10v uit '97, ookwel "de Rookmachine". Iets minder dan een jaar in rondgereden, ook verkocht, ook de autorodeo in gegaan.

Een tijdje zonder auto gedaan, maar toen moest er toch maar weer wat komen. Redelijk goedkoop een 440 1.8 uit '96 op de kop weten te tikken, mooi blauw/paarsig, helaas ook deze ten prooi gevallen aan het roestmonster.



Tussentijds nog een project opgepikt, een Volvo 740 uit '86, deze staat inmiddels al geruime tijd stil, zal wel een langdurig project gaan worden, misschien tijd om die te gaan verkopen.



Weer een tijdje zonder auto en daarna mijn huidige auto aangeschaft: een fantastische Volvo 850 GLT uit '92.




Hier wordt de komende tijd aan gesleuteld

fieldhof

Vertel er ook direct ff bij dat het volgende al vervangen is  :P

- brandstofpomp  :eusa_whistle:
- remblokken voorzijde
- remschijven voorzijde
- remklauw rechtsvoor
- uitlaat

En wat ik dan nog allemaal mis  ;)

big ben

Leuk!  weer een A1 erbij, heb je nog meer info? Km stand,  interieur? 
Laat maar komen....de kleur is vam dat "vieze" blauw/groen of niet?  :eusa_whistle:

razorx

Haha weer een Alter I. Leuk en welkom hier!

ShortLeggedBen

Wat extra info:
- km-stand = 338.xxx
- kleurcode = 412, Blue Green Metallic

Ik zal binnenkort ook een blog starten, waarin  de werkzaamheden tot dusver en toekomstige werkzaamheden in bijgehouden gaan worden. Met foto's uiteraard.

blauweroffel

hhmmmmm,
Er zijn veel voorgangers richting rodeo gegaan....
deze toch hopelijk niet ;D

BR

Miyel

Tukkerland is eigenlijk de autosloop van Nederland.. geen auto van minder dan 1000€ die dat stuk land rijdend verlaat. :P
Verkoop je geliefde wagen dan ook nooit aan een tukker, ze zeggen dat ze hem gaan opknappen maar ze bedoelen 'prepareren'.  ;)

Welkom namens de Achterhoek  ;D
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)