Verschil spatlappen 9184645

Gestart door big ben, 25-01-2019 08:19:36

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Vandaag berichtje dat de bestelde spatlappen aan de voorzijde binnen waren, zijn toch andere dan ik had verwacht  ::). Ik heb ze maar terug gedaan, waar zit het verschil ?

Dit hadden ze moeten worden:

Ries van de Zilverschuit

Zijn die eerste niet voor achter?
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

big ben

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 25-01-2019 09:16:11
Zijn die eerste niet voor achter?

Voor de achterkant is een ander nummer, nml : 3542924

Spin!

Bij de bovenste lijkt wel een extra rand onder de spatlap te zitten. Als je tot aan die 'groef' kijkt zijn ze op het oog identiek.

www.vm-parts.nl

big ben

Citaat van: Spin! op 25-01-2019 09:28:23
Bij de bovenste lijkt wel een extra rand onder de spatlap te zitten. Als je tot aan die 'groef' kijkt zijn ze op het oog identiek.

Dat is idd zo, alleen is het geen "knik" lijn of dat je ze daar kunt afsnijden en de dealer kan die onderste versie ook niet meer leveren. Het verschil is 6 cm, dat ze lager zijn als ik ze al zou kunnen plaatsen ivm de hoogte ............houd ik iig de weg sneeuwvrij voor de achterbanden  ;D

Spin!

Citaat van: big ben op 25-01-2019 09:39:54
Dat is idd zo, alleen is het geen "knik" lijn of dat je ze daar kunt afsnijden en de dealer kan die onderste versie ook niet meer leveren. Het verschil is 6 cm, dat ze lager zijn als ik ze al zou kunnen plaatsen ivm de hoogte ............houd ik iig de weg sneeuwvrij voor de achterbanden  ;D

Je zou beweren dat ze voor een XC zijn, of een slechte aftermarket remake

www.vm-parts.nl

big ben

Citaat van: Spin! op 25-01-2019 09:48:59
Je zou beweren dat ze voor een XC zijn, of een slechte aftermarket remake

Als je zoekt op nummer dan kom je beide versies tegen, ik heb ze iig nog niet eerder gezien  ::)

KIM

Zou kunnen dat het een accessoire optie bij Volvo is geweest. De tweede zijn in ieder geval niet de standaard spatlappen.

Hengeveld

Was inderdaad een optie. Je hebt dus de verkeerde besteld. Je hebt nodig: 9133578 en 9133579. En die zijn nog wel te leveren.

Piet

Citaat van: big ben op 25-01-2019 09:39:54

Ik heb ze vorige week nog bij Estate services kunnen krijgen.
Iets van 35 euro voor een set inclusief zwarte popnagels, origineel volvo.