Schakelaartje elec. verstelbare spiegel - 3545090

Gestart door LeoZandvliet, 04-10-2019 21:56:02

Vorige topic - Volgende topic

LeoZandvliet

Bij mijn 850 doet de verstelling naar boven het niet meer van m'n elek. verstelbare spiegel.
Een tijdje lang ging het door wat te rommelen met het schakelaartje maar nu niets meer.
Volgens Volvopartswebstore gaat het om onderdeel 3545090:
https://www.volvopartswebstore.com/products/Volvo/Switch-Genuine-Classic-Part/1167674/3545090.html

Twee weken geleden stond dit schakelaartje bij de volvodealers te koop voor €8 maar daar was ik dus net te laat mee.
Is dit nog ergens voor zo'n soort prijs nieuw te verkrijgen?
Andere goede opties?
Volvo 850 2.3 T-5R DOP - 1996

Timo

Schakelaar zelf eens open doen en uitkuisen, kan niet echt iets aan kapot gaan lijkt me.
Volvo 855 T-5R CY Manueel 320'000KM - Alles origineel

Transverse, 5-cylinder engine, 2,319 cc. Turbocharged for extreme output.

LeoZandvliet

Bedankt voor het super snelle antwoord. Hoe demonteer je die? Kunnen die er gewoon rechtomhoog uitgehaald worden?

Timo

Volgens mij moet middenconsole eruit, dan hele raamschakelaar ding, dan kan je de twee schakelaars voor spiegels zelf eruit halen.
Volvo 855 T-5R CY Manueel 320'000KM - Alles origineel

Transverse, 5-cylinder engine, 2,319 cc. Turbocharged for extreme output.

razorx

Met wat beleid kan hij er zo uit. Recht omhoog. Er zitten veertjes aan weerszijden, die moet je een beetje helpen.

Wouter1973

Mijn ervaring is dat je het schakelaartje ook met de juiste beweging moet bedienen. Eerder 'zijwaarts schuivend' dan kantelend, als je begrijpt wat ik bedoel. :eusa_think: ;)

razorx

LeoZandvliet

Aaah super bedankt! Ik had op alle combinaties met schakelaar en spiegel gezocht, 'raamschakelaar' is niet in me opgekomen....