C70 2.0T 20v: goede, betrouwbare keus?

Gestart door 855GLTvincent, 02-02-2020 19:16:46

Vorige topic - Volgende topic

Peultje

Soms schuilt er veel waarheid in oude gezegdes als "spreken is zilver en zwijgen is goud"
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

arjenT5R

Citaat van: cornelis-b op 12-06-2020 10:37:57
Hoe kom je er bij dat ik dit vergelijk met mijn oude Ducato??

Die rij je nu toch dan is het toch aannemelijk dat je daarmee vergelijkt... waar anders mee? ;D

Citaat van: Peultje op 12-06-2020 12:25:04
Soms schuilt er veel waarheid in oude gezegdes als "spreken is zilver en zwijgen is goud"

Yeahh but not for all  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 16-06-2020 16:00:08
Die rij je nu toch dan is het toch aannemelijk dat je daarmee vergelijkt... waar anders mee? ;D

Ik vergelijk het met wat ik HEB gereden en niet waar ik nu in rij. En nog even ter info dat ik mijn 855R heb verkocht en nu in deze hoge en recht op zittende Ducato rij omdat ik door 55 bestralingen en 50 chemo behandelingen te veel pijn in me donder had om in de R te rijden geeft jou niet het recht om elke keer maar weer te blijven mekkeren. Kap er een keer mee ! 

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Citaat van: cornelis-b op 16-06-2020 16:34:36
Ik vergelijk het met wat ik HEB gereden en niet waar ik nu in rij. En nog even ter info dat ik mijn 855R heb verkocht en nu in deze hoge en recht op zittende Ducato rij omdat ik door 55 bestralingen en 50 chemo behandelingen te veel pijn in me donder had om in de R te rijden geeft jou niet het recht om elke keer maar weer te blijven mekkeren. Kap er een keer mee ! 

Citaat van: Peultje op 12-06-2020 12:25:04

::) ???

knoertS70

Om hoog en rechtop te zitten heb ik een peugeot 5008 gekocht. Die gaat behoorlijk van z´n plek hoor. Oké, niet zo snel als de 855 T5 die heb gereden.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Taranis

Dus het advies aan de topicstarter is om geen C70 maar een 5008 te kopen?  :eusa_think:

arjenT5R

Ik denk dat dat het advies is aan "cornelis b" misschien ? ;D

knoertS70

Citaat van: Taranis op 18-06-2020 13:45:58
Dus het advies aan de topicstarter is om geen C70 maar een 5008 te kopen?  :eusa_think:

Nee, sorry. Ik heb hier een buurman, Italiaans, die ooit een nieuwe heeft gekocht. Die rijdt nog steeds prima.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.