Nieuw lid

Gestart door Boddy, 26-06-2005 16:11:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boddy

Hallo, ik ben dus ook nieuw. Ik rij al een poosje in een zwarte volvo 850 TDI '97 estate. Heerlijke auto, nu wat probleempjes kijk maar een ergens anders op deze site (warm weer en problemen boven de 1700 - 2000 toeren  ???). Volvo heeft voor mij iets speciaals, een auto met karakter en een goede uitstraling, sterk en over het algemeen betrouwbaar. 't Zit volgens mij in de genen, want veel familieleden hebben volvo gereden of rijden nog steeds volvo.

Deze site was voor mij nieuw (uit nood gevonden) de site van de 850-club had ik al regelmatig gevonden en bezocht.

Nu iedereen de groeten, namens 'the 850 black-one'  8) die onder de boom in de schaduw onbewust staat te pronken,

Boddy ;D

patvdm

#1
hei boddy

welkom welkom.... wedden dat ze binnen de kortste keren vragen naar een fotooke van de '850 blak-one'...t schijnt dat je introductie dan pas compleet is
enne...volvo zit bij ons ook in de genen, da's ons pa zijn schuld, maar t is hem vergeven!!!!!!

grtz 8)
144 '72 / 145 2.1 '78 / 245 d '84 / 245 d '86 / 940 tdi '92 / 244 gle 2.3 '83 / 850 2.5 10v '96 / xc70 D5 '02

Boddy

Hallo,

Ik wil best een foto laten zien, maar op de één of andere manier krijg ik het niet voor elkaar!?

Boddy

patvdm

boddy, kijk eens naar:
http://www.volvo850forum.com/index.php?board=1;action=display;threadid=8846

staat hier ergens in 't forum. Veel geluk ermee 8)
144 '72 / 145 2.1 '78 / 245 d '84 / 245 d '86 / 940 tdi '92 / 244 gle 2.3 '83 / 850 2.5 10v '96 / xc70 D5 '02

Turbobiker

FOTO'S!!!! ;)

Maar welkom en succes met het oplossen van het probleem (inderdaad even verder zoeken op het forum)
De Tussenpaus

Volvo comfort

hey welkom Boddy

Waar we met smart op zitten te wachten is natuurlijk die foto's van jou Bolide.

Dan kunnen we met zn allen als deskundige Jury er een oordeel over geven :)

gr.
'
Koos

Claudia

Ha die Boddy!

Welkom.....en laat je niet opjagen met die foto's hoor!
(altijd hetzelfde gezeur over foto's :-X ;D)
Maar ben ook erg benieuwd. Zwart is toch altijd érg mooi....vind ik.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

The Saint

Welkom op het forum Boddy. Familie van een andere forummer begrijp ik?!

Het probleem met je TDI bij warm weer moet je wel ff oplossen, want ik heb de hele zomer strandweer geregeld  ;D

No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Hey Boddy, welkom hier!

Hoe zit 't nou met de foto's van je wagen?  ;D ;D ;)

Taranis

Citaat van: The Saint op 26-06-2005 21:53:40
Het probleem met je TDI bij warm weer moet je wel ff oplossen, want ik heb de hele zomer strandweer geregeld  ;D

Mooi! Kan ik de buren lekker pesten met m'n climate control, en zij maar modderen in de warmte met hun V40  ;D (buurman kon zn ogen vorige week haast niet geloven dat dat in een auto van 12 jaar oud zat  :D )

On-topic: welkom Boddy!

Boddy

Ha,

Ik zondagmiddag even een foto van 'the 850 blackone' gemaakt en op de harde schijf gezet, de instructies van hierboven uitgevoerd, maar niets hoor. Ik begin bijna aan mezelf te twijfelen. ;D

Welterusten en morgenmiddag gaan we voor de problemen van de auto!

Fijn slapen en morgen gezond weer op,  :P


Boddy

NicoGLT93

Hey Boddy

welkom op het forum, dat fotoprobleem had ik ook.
Via de links die de forummers aangeven kun je (na wat getokkel op je PC) er wel in slagen.
Het lukte bij mij ook niet de eerste keer, met de foto's bedoel ik. ;)

Ik hoop dat je problemen snel opgelost geraken, dan kan je de meer ontspannende kant van het forum ontdekken.

tot nog eens,
Nico
Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.