R voorbumper reparatie

Gestart door Gijs H, 27-05-2020 11:26:48

Vorige topic - Volgende topic

Gijs H

Beste forumleden,

Gezien de zoektocht achter een voorbumper vrij stroef verloopt zou ik de mijne toch graag laten herstellen. Zit een paar stevige barsten in de zijkant, veroorzaakt door een aanrijding. Wie kan me aan een goed adresje helpen, graag ietwat in de buurt van Genk, Limburg??

Ik dank jullie alvast!

Ludo

Gijs, in je vorig bericht zag ik de foto's van de schade.
Toch wel een serieuze schade, waarbij je ook de overweging moet stellen of nieuw niet beterkoop is. ?

In Opglabbeek ken ik wel 2 zeer bekwame gasten, die onlangs het bedrijf van hun vroegere werkgever hebben overgenomen.
Van Genk uit is dit voor jou kortbij, dus rij gewoon eens tot daar, vragen kost niks, en nee heb je eigenlijk al...
http://www.venvautoschade.be/

cornelis-b

Gijs ik denk dat je nooit onder de prijs uit gaat komen dan wat ik je op whatsapp heb verteld en dat heel veel herstellers zeggen gooi dat ding maar weg. Maar wat je ook doet en wie het ook doet laat ze niet met glasmatten aan de gang gaan, zeker gezien de schade die er is gaat dit 100% zeker weer stuk.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Gijs H

Citaat van: cornelis-b op 28-05-2020 07:56:58
Gijs ik denk dat je nooit onder de prijs uit gaat komen dan wat ik je op whatsapp heb verteld en dat heel veel herstellers zeggen gooi dat ding maar weg. Maar wat je ook doet en wie het ook doet laat ze niet met glasmatten aan de gang gaan, zeker gezien de schade die er is gaat dit 100% zeker weer stuk.

Misschien toch maar eens transport naar Zaandam beginnen te regelen :)

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

marc-850

Citaat van: knoertS70 op 28-05-2020 16:58:12
Nee joh

Je hebt weer een reden gevonden om te trollen? Moeilijke jeugd gehad, of wa...

Stefan

Ik ken Cornelis-B (Henk) helemaal niet, maar hij is wel de (voor) bumperman volgens velen....
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

The Demon

Citaat van: marc-850 op 28-05-2020 18:46:19
Je hebt weer een reden gevonden om te trollen? Moeilijke jeugd gehad, of wa...
Nee joh, z'n schommel stond te dicht bij de muur van het schuurtje.

BBS

Citaat van: Stefan op 28-05-2020 19:43:06
Ik ken Cornelis-B (Henk) helemaal niet, maar hij is wel de (voor) bumperman volgens velen....
Yups, he's the man for the job! Ik heb hier op het forum hele mooie reparaties gezien hier op het forum door Henk van bumpers die geheel afgeschreven waren.!
Als je een bumper gerepareerd moet hebben en Henk wil je helpen krijg je het nergens beter voor elkaar.....
Volvoloos....