Kleur nummer

Gestart door cornelis-b, 15-12-2021 20:39:48

Vorige topic - Volgende topic

850blues

Net wat Konniekip zegt, wat een verdrietig nieuws :-\
Veel dank voor je hulp de afgelopen jaren en je input op het forum!
Jij en Anton veel sterkte!
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

Roffeltje

Oei, heel erg slecht nieuws.....

Veel sterkte Henk
Huidig Volvo-park:
850 GLT 1992 (2x)
C70 D3 Geartronic Summum 2011

rjverbrugh

Ontzettend slecht bericht. Wens je veel sterkte Henk.

Michaell

Ships, wat een ellendig bericht om te lezen.

Henk, Voor het zover is, wil ik je heel erg bedanken voor alles wat je voor mij en de Volvo community hebt gedaan!
Ook wil ik je bedanken voor je gastvrijheid. We hebben elkaar tot nu toe maar 2x echt gezien en ik vond het erg leuk om jou en Anton te mogen zien en te ontmoeten. Bij mijn eerste bezoek hebben we velen uurtjes gepraat tot laat in de avond. Het was erg gezellig en het is leuk jullie te mogen ontmoeten. Velen blikjes frisdrank waren gesneuveld die avond.
Het was ook erg gaaf om samen een ritje te maken in je 850R blacky die je toen nog had.

Mede dankzij jou is een auto waarvan ik eerst enorme spijt had dat ik hem ooit had gekocht door de velen, velen en velen reparaties en hoge facturen die daaruit vloeiden vanuit de garage (ik was absoluut niet technisch kwa auto's en was bang om eraan te beginnen met de vrees dat ik hem nog kapotter zou maken) uitgegroeid tot een leuke hobby en ben ik uiteindelijk deel geworden van deze community (of therapeutische praatgroep als het waren  ;) ). Ik heb veel van autotechniek geleerd in de jaren dat ik 850 rij en de auto gaat nu alleen nog maar naar de garage voor de APK. De rest lukt mij tot op heden zelf dankzij de adviezen van dit forum en haar community en ik rij soms letterlijk het gehele land door voor advies, reparaties en onderdelen. En ik vind dat nog leuk ook!

Ik weet hoe deze ziekte alles kapot kan maken. Mijn moeder kreeg in 2010 ook de diagnose. Een week voor we naar New-Zealand zouden gaan. In haar geval borstkanker. Dit hebben ze verwijderd. Het leek goed te gaan. Een paar jaar later ging ze naar de dokter met pijnklachten in haar zij. Dit bleek onschuldig. Maar helaas kwam door dat onderzoek toch een vlek boven water op haar rechter long. Dit bleek een kwaadaardige uitzaaiing te zijn (mijn moeder heeft nooit gerookt. Dus dat zegt ook niet alles). Inmiddels hebben ze deze long verwijderd en heeft ze nog maar 1 long. Na lange revalidatie en bestralingen is het bij haar tot nu toe goed gekomen. Ze heeft nu al wat jaartjes gelukkig geen klachten meer en is niet meer onder controle. Maar helaas weten we dat dit niet alles zegt over de toekomst.

Ik neem nog geen afscheid, want je bent nog niet weg. Ik wens jou en Anton het allerbeste toe en heel veel sterkte met het verloop!

T5-4life

Dat is zeer triest nieuws Henk.
Sterkte voor jullie allebei!
C70 T5 coupe LPI 1998 399 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 317 dkm

ruurdp

Kl*te nieuws. Sterkte Henk.
Ik hoop enorm dat je er naast zit.

daanium

Wat erg om te lezen, 'veel sterkte deze periode' dekt de lading niet, maar veel meer kunnen we er helaas ook niet van maken.
Veel sterkte voor jou en Anton.
Bedankt voor je fijne toevoegingen aan dit forum, je bent een topper!
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

de Boeing

Jesus, wat een afschuwelijk nieuws, héél véél sterkte de komende tijd voor jullie!

Verder kan ik hier ook niet veel meer toevoegen, buiten het feit dat ik dankzij jouw tip (trage epoxy+carbontape) nu een al jaren met een rammelvrij dashboard en verstevigde bumper rond rij ... waarvoor dank!!

Jans Duiven

Verschrikkelijk nieuws Henk!
Veel sterkte en dat je maar rustig mag inslapen.
Omdat we nooit zeker weten wat er na het leven gebeurt wens ik je hierbij alvast een goede reis!

Hans

KIM

Wat een vreselijk nieuws dit.
Ik hoop dat je lijden niet te zwaar zal zijn.

Weet dat ik ondanks sommige discussies je technische inbreng op het forum altijd gewaardeerd heb en dit zeker zal gaan missen.
Heel veel sterkte voor jou en Anton in deze periode.

Kornelis

cornelis-b

Ik ga toch even reageren, natuurlijk zijn dit geen leuke berichten als je die zo even in je schoot geworpen krijgt, maar in 2015 toen ik de diagnose kanker kreeg vertelde men ook dat ik op niet meer dan 4 tot max 5 jaar moest rekenen. Nu maar eens kijken hoe goed ze het nu hebben berekend. Ik ben wel blij dat de "uitvaart" volledig is doorgesproken en vastgelegd.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BBS

Tjee Henk, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens je vanuit deze kant heel veel sterkte en wijsheid toe in je vervolgreis.
Ik wil je nog wel een dak zeggen voor alles wat je voor het forum en de leden gedaan hebt. Mooie how-to's gemaakt en voor vele leden klaar gestaan.

Wel hoop ik dat je heel veel leed bespaard blijft en sterkte voor jou en Anton!
Volvoloos....

Toorn

Ik ben niet zo actief op dit forum geweest in de afgelopen jaren, maar wel regelmatig meegelezen, met jouw inbreng daar in vele technische topics..

Zoals hierboven al meermaals benoemd is hoop ik door dat je veel leed bespaard blijft. Het is en blijft een rotziekte waar ik ook in mijn privé leven al meer dan eens mee geconfronteerd ben.

Heel veel sterkte in deze tijd....

henry classic v70

Henk is gisteren overleden....
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Spin!

:-\ Dag Henk... bedankt voor je bijdrage hier, jouw soldeerkunsten aan brakke ABS controllers tegen kostprijs en een gezellig uurtje. Reparaties aan opgegeven R-bumpers en nog veel meer.

www.vm-parts.nl