Alarm ontkoppelen zodat centrale deurvergrendeling intact blijft. Mogelijk ?

Gestart door wbeetje, 07-07-2022 22:09:04

Vorige topic - Volgende topic

wbeetje

Goede avond heren (en misschien dames),

Weten jullie of en hoe je het alarm (Guard 1) kunt scheiden van de centrale deurvergrendeling ? Sinds kort ben ik weer in het bezit van een mooie 850. De eigenaar vóór de vorige eigenaar, heeft bij schijnbaar problemen met het alarm, dit uitgeschakeld door een zekering te verwijderen is mij verteld. Nu werkt de cv. én het alarm dus niet. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?

Het liefst zou ik alleen de cv. aan de praat krijgen (alarm heb ik toch niet nodig) zodat ik met de sleutel alle portieren kan openen en sluiten. Evt. in de toekomst kan ik dan een aftermarket afstandsbediening (laten) monteren op het huidige cv. systeem.

Graag jullie input !

Alvast bedankt,

Gr.Bart

The Demon

Zekering 6 terug steken en combi-relais 210/211 vervangen door een enkel relais 210, dan zou alles moeten werken zoals jij wil.
Even de zoekfunctie gebruiken op dit forum.

wbeetje

wbeetje

inmiddels zo'n relais gekocht. Tenminste hoop ik dat het de goede is, er staat namelijk "C 210" op, ik weet niet waar de C voor staat. Aangezien ik niet meer zo mobiel ben, laat ik het mijn (avond)monteur maar doen, want ik heb het relais die eruit moet zien zitten, ik krijg deze niet goed "gepakt", er zit van alles voor namelijk. Later meer als het gelukt is.