Wat vinden jullie van deze beauty voor een habbekrats

Gestart door konniekip, 06-07-2005 12:26:49

Vorige topic - Volgende topic

ed

Je hebt toch zelf ook ogen, dus waarom zou je hem gekocht hebben?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Roy_Heitzer

Citaat van: Rsport op 07-07-2005 15:27:53

Ik persoonlijk vind em duur, gezien er nog redelijk wat kosten aan zitten om em mooi en technisch perfect te maken en er geen garantie opzit. Als ik die kosten mee reken komen we op een bedrag vanwaar het nog maar een klein stapje is naar één, met welliswaar meer km's, maar dan wel met garantie.

Ehmmmmm....duur?! ???
Voor een auto met 90K op de klok??
Vindt ik toch niet hoor

RRRRR_Ramon

Citaat van: ed op 09-07-2005 13:25:00
Je hebt toch zelf ook ogen, dus waarom zou je hem gekocht hebben?

Ik koop geen  sedan  :-X ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Rsport

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 09-07-2005 00:16:51
kwam ik daar, stond de auto op de brug, liep op 4 cilinders. En de auto bleek kompleet overgespoten, rechtervoorspatbord sloot niet aan, stuur inderdaad fors versleten, en proefrit van een km waarin de motor bij elke bocht afsloeg. Maar de rit er naar toe en weer terug was fantastisch. Wie foto's van de brik in kwestie wil hebben, ik heb er nog wel een paar. Een t5R met HU.... radio-CD-navigatiesysteem is toch heel aantrekkelijk?

Dus daarom stond ie zo mooi in de lak nog ;)  zo komt de aap weer uit de mouw.

konniekip

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

kasper2

;) niks mee met deze auto.heb hem gezien en de autohandelaar ken ik heel goed hij staat bekend als zeer betrouwbaar met zijn autos,hij bied goede autos aan tegen zeer scherpe prijzen ,rij zelf een 850 glt 2.5 20v als ik het geld er voor had dan was de keuze niet moeilijk voor me,ik kocht hem,gr kasper 2 easy ryder

M a r c

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 09-07-2005 00:16:51
Haha !

ik heb begin januari in deze t5r 'gereden'. Stond toen al ruim een half jaar te koop bij Knapauto's in Haulerwijk. Nog gevraagd of ie schade had gehad, en of ik een proefrit kon maken. Geen probleem.

kwam ik daar, stond de auto op de brug, liep op 4 cilinders. En de auto bleek kompleet overgespoten, rechtervoorspatbord sloot niet aan, stuur inderdaad fors versleten, en proefrit van een km waarin de motor bij elke bocht afsloeg. Maar de rit er naar toe en weer terug was fantastisch. Wie foto's van de brik in kwestie wil hebben, ik heb er nog wel een paar. Een t5R met HU.... radio-CD-navigatiesysteem is toch heel aantrekkelijk?

De prijs was toen ca. 10000 euro. Genoeg om met een grote boog omheen te lopen.

groeten,
Fokke

Niks mis mee  ???
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rsport

Jonkers Auto's in Assen een betrouwbaar adres?  ???

Ken het bedrijf of de eigenaar niet persoonlijk, maar ga ff af op de waarschuwingen/ervaringen van bekenden en mijzelf.

Vraag 10 mensen op straat hier in Assen of ze het bedrijf kennen, elk die het bedrijf kent zal je vertellen dat je daar erg goed op je hoede moet zijn voor teruggedraaide tellers. Geeft toch wel iets aan lijkt me ;)

Al zit er bij deze 850 een kloppende NAP, deze is niet terug gedraait dus ;)

Guido_Smit

Waarom zou iemand die die auto ooit heeft ingeleverd heeft er het service boekje met de afgestempelde beurten er niet bij gedaan hebben?
Normaal vind ieder autobedrijf dat juist heel belangrijk,zeker bij lage echte km standen en zal daar dan ook zeker er om vragen!

Guido.

Rsport

De man van het autobedrijf vertelde dat hij em kocht met het idee dat ie wel teruggedraait zou zijn, het was voor hem ook een meevaller dat deze kmstand klopte. De vorige eigenaar (die hem daar inruilde/verkocht) had geen idee of de stand klopte en er dus ook geen boekjes bij.

Boekjes zijn dus al een tijdje kwijt.