Wat vinden jullie van deze beauty voor een habbekrats

Gestart door konniekip, 06-07-2005 12:26:49

Vorige topic - Volgende topic

konniekip

Op marktplaats gespot: 90000 KM voor 8000 euro :D

't is dat ik het geld niet heb..  :'(

Peth©oni

is dit niet afdeling "lachen op marktplaats" ?

Bas850

"to finish first, you first have to finish"

konniekip

Peth©oni

Zippo

thuur

Citaat van: Peth©oni op 06-07-2005 12:45:15
Citaat van: konniekip op 06-07-2005 12:37:23
Lachen? Vertrouw je m niet pethconi..?

;D tja.....

Wat is er dan mis mee?

Staat niet bij de no-go's, is sinds 2 dagen van deze handelaar.. En de km-stand is belachelijk laag, evenals de prijs (alles is relatief uiteraard)

Gr ???

konniekip

Citaat van: Zippo op 06-07-2005 13:11:37
Citaat van: konniekip op 06-07-2005 12:26:49
't is dat ik het geld niet heb..  :'(

Waarom begin je deze thread dan ???

Zippo
Omdat het een mooie auto voor weinig geld is. Om het met jullie te delen....
Misschien dat iemand wel de doekoe heeft voor deze wagen. Zou mooi zijn om hem binnen de liefhebbers te houden.

Rsport

Die T5-R staat hier vlakbij, heb gister al ff met de verkoper gebeld, maar kon er niet langs omdat mijn eigen Volvo in de werkplaats stond. Vandaag zijn ze gesloten dus morgen ga ik er ff langs :)

Klinkt allemaal erg mooi, ondanks dat het bedrijf waar hij staat niet de beste reputatie heeft hier in de omgeving, maar als alles klopt (KMstand met NAP) dan moet dat geen probleem zijn gezien de auto verkocht wordt zonder garantie. ;)

daytonawim

Mm, erg mooie auto, helaas ook hier net effe geen geld :-(

Viper850

CiteerRsport: Klinkt allemaal erg mooi, ondanks dat het bedrijf waar hij staat niet de beste reputatie heeft hier in de omgeving, maar als alles klopt (KMstand met NAP) dan moet dat geen probleem zijn gezien de auto verkocht wordt zonder garantie.

ANWB-keuring al je het niet vertrouwd!

b0nkolok

Dit is dus niet 'lachen op marktplaats' maar ja, zakt de waarde van de T-5R (sedan!)  nu zo ver omlaag? Of weet de aanbieder de marktwaarde niet.
Als ie OK is zou er voor handelaren ook nog iets inzitten.
Ik vrees dat er iets mis is met deze LX-XP-73. Een korte testrit van één van ons zou al uitsluitsel kunnen geven.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Rsport

Ik zal uiteraard een verslagje posten van de bevindingen als ik er geweest ben ;)

Qua waarde: een sedan is altijd al minder waardevast geweest dan een estate. Daarnaast valt ook mij op dat er steeds vaker laag geprijsde T5-R of R modellen langskomen op marktplaats, dus wie weet zijn de prijzen idd aan het dalen ???

Of zou het komen doordat de T5 (in princiepe de basis voor een T5-R) zo veelvoudig rond de 5mile wordt aangeboden?

Frans Harkema

Citaat van: Rsport op 06-07-2005 18:44:54

Of zou het komen doordat de T5 (in princiepe de basis voor een T5-R) zo veelvoudig rond de 5mile wordt aangeboden?

Mij is het ook al opgevallen dat er vrij veel T5's worden aangeboden voor betrekkelijk weinig geld. De station is redelijk waardevast, maar de sedan duikt momenteel wel erg hard naar beneden.

mark71

passen jullie wel op hij heeft er nog een staan met het zelfde aantal km kenteken px-xp-73   http://www.dartautomobielen.nl/ ??? ??? ;)