Petrolhead stelt zich voor

Gestart door petrolhead, 08-02-2009 10:14:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petrolhead

Na 2,5 week wachten heb ik de V70R opgehaald; wat een klasse bak ;D
Helemaal als je boven de 4.000 rpm komt, dan komt er een beest los, zowel geluid als acceleratie... kicken!

Foto's zijn gemaakt op de Roozendaalse hei bij Velp.



walter leever


hathü

Mooie wagen en ook een mooie locatie. En dat nummerbord zou ik wel willen hebbe ;)

volvobug

Voor de oud-gedienden die Petrolhead (Charles) gekend hebben plaats ik toch nog even dit bericht.

Charles is reeds in augustus 2021 overleden. Een van zijn opdrachtgevers heeft nog een in memoriam online staan: https://www.knvvl.nl/nieuws/in-memoriam-charles-kerstens. Charles was een buurtgenoot en als Volvo-rijders troffen we elkaar zo nu en dan. Ik wist dat Charles ziek was maar door corona waren in die tijd de persoonlijke contacten zoals voor iedereen, minimaal.

Ik moest er recent aan denken toen zijn vrouw mij benaderde, dat er eigenlijk nooit melding van was gemaakt op het forum. Naast de R koesterde Charles ook nog een zwarte 245 (met vette blèrpijp). Ze werd echter voor de APK geconfronteerd met teveel werkzaamheden en kosten en vroeg mij of ik er iets mee kon, of anders iemand zou weten.

Lang verhaal kort, de 245 van Charles is nu in Zeeland  ;)

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ludo

Die Charles, ook al overleden aan die rotziekte.
Veel te jong... :'(

Het is lang geleden, maar heb hem buiten het forum toch ook wel eens ontmoet op een meeting.
Toffe kerel was het.


Ruud, veel plezier met de 245.   :)

volvobug

Citaat van: Ludo op 04-02-2023 19:52:04
.....Ruud, veel plezier met de 245.   :)

Pssst, De 245 is  bij ArjenT5R in Zeeland ;-)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

irian paul

Ik heb samen met Charles een volvo rit uitgezet.
Was een super toffe en gezellige man.

Veel te vroeg overleden.  Ik wist het niet Ruud.

Jans Duiven

Ook veel te jong overleden...

henry classic v70

Bijzonder sympathieke man en inderdaad ook veel te jong...
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4