18" eronder geplakt...

Gestart door Rudi, 15-07-2005 18:19:07

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Ik heb je foto meteen naar m´n vriendin gemaild ;)

IKKE OOK HEBBEN! ;D ;D
(maar dan wel in antraciet)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

Citaat van: BenC70ES op 15-07-2005 23:17:46
Citaat van: MH op 15-07-2005 23:14:50
Citaat van: BenC70ES op 15-07-2005 23:13:28
Citaat van: MH op 15-07-2005 22:40:24
Citaat van: Rudi op 15-07-2005 21:43:02
Wat opmerkelijk is dat ik de originele [korte] wielbouten weer kan gebruiken,terwijl de wielen net zover naar buiten komen als de 17" met 15mm spacers...

ET46  :D

Nee, 8" ipv 7"  ;)  (orgineel is ET43)

Ja dat weet ik, maar de ET waarde bepaalt in combinatie met de J-waarde hoe ver een wiel naar buiten komt.

Ik weet dat jij dat weet  ;) maar in dit geval is het toch door de bredere velg, anders had hij 3mm verder naar binnen gekomen...

Ja en nee, want als deze velg ook ET43 zou hebben gehad was ie weer 3mm verder buiten gekomen...  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rudi

Citaat van: Laserblue op 20-07-2005 09:29:52

IKKE OOK HEBBEN! ;D ;D

Ik vind die antraciet kleur nog te licht,denk dat de Motip 51085 kleur mooier staat,ik zie het wel in de winter ;)

@Marc,deze zijn ET43.
Dr.Go-Fast...

M a r c

Citaat van: Rudi op 20-07-2005 12:02:42
Citaat van: Laserblue op 20-07-2005 09:29:52

IKKE OOK HEBBEN! ;D ;D

Ik vind die antraciet kleur nog te licht,denk dat de Motip 51085 kleur mooier staat,ik zie het wel in de winter ;)

@Marc,deze zijn ET43.

Huh  ???  Dan zijn het geen originele want die zijn écht ET46.

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: MH op 20-07-2005 13:35:59
Huh  ???  Dan zijn het geen originele want die zijn écht ET46.

'T was ook mijn eerste gedacht als ik de foto zag, omdat de spaken net een tikkeltje breder lijken... (kan ook gezichtsbedrog zijn...)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Laserblue

Ik ben vanmiddag bij Van der Wulp in Spijkenisse geweest.
Je kan de verschillen tussen echt en replica goed zien maar het stoord me niet. (zeker niet met het prijsverschil in het achterhoofd ;))

Ik begon wel te twijfelen toen ik die 19" zag, die wil ik er onder zien ! :o

Jammer dat Arie in gesprek was, anders waren ze besteld (18")
Ik baal er altijd van als ik ergens kom en ik wordt niet geholpen  >:( (1 verkoper in zo'n groot bedrijf ???)
Nu twijfel ik weer of ik het niet na de winter moet doen. :-\

Rudi

Ik zit te twijfelen of ik de 18" weer verkoop,of de originele ??? heb behoefte aan wat € op dit moment ;D
Dr.Go-Fast...

M a r c

Citaat van: Laserblue op 17-09-2005 18:21:44
Ik ben vanmiddag bij Van der Wulp in Spijkenisse geweest.
Je kan de verschillen tussen echt en replica goed zien maar het stoord me niet. (zeker niet met het prijsverschil in het achterhoofd ;))

Totdat je door een kuil rijdt.... de originele zijn echt heel stevig. Na mijn ongeluk vorig jaar alle Pegs laten controleren; geeneen krom! Terwijl ie toch met 2 velgen behoorlijk diep gehapt had in de berm.

info@europeantuning.nl

Laserblue

Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel verschil in sterkte zal zitten tussen de door Volvo ingekochte velgen (Pegasus) en deze.
Ze komen gewoon bij een grote velgenfabrikant vandaan, net als de Pegasus (Volvo maakt zelf geen velgen)
Daarbij komt;voor het prijsverschil kan ik 2 velgen vervangen ;)

emielC70

Laserblue dit zijn dus replica's ? zien er zeer goed uit! Komen dus bij van der wulp vandaan? Hmmm moet ik na de winter daar dan ook maar eens gaan shoppen wat ze zien er echt goed uit.

Lindert Bogers

Hej Rudi als je je 18 inch verkoop laat het dan maar even weten . Zijn Toch de S60R wielen? Kan iemand mij dat adress van van der wulp geven?

Thnx ThE DoCtOr

M a r c

Citaat van: thedoctor op 18-09-2005 12:13:34
Hej Rudi als je je 18 inch verkoop laat het dan maar even weten . Zijn Toch de S60R wielen? Kan iemand mij dat adress van van der wulp geven?

Thnx ThE DoCtOr

Zit de verkeerde bandenmaat op voor jouw wagen.

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Laserblue op 18-09-2005 10:18:44

Is bij originele wielen niet nodig  ;)

info@europeantuning.nl

Lindert Bogers

Hmm ben eigenlijk wel op zoek naar zn soort velg alleen vindt orgineel zo duur. Heeft  iemand de oplossing ?

ThE DoCtOr

Rudi

Citaat van: Laserblue op 18-09-2005 10:18:44
Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel verschil in sterkte zal zitten tussen de door Volvo ingekochte velgen (Pegasus) en deze.
Ze komen gewoon bij een grote velgenfabrikant vandaan, net als de Pegasus (Volvo maakt zelf geen velgen)

Denk het ook niet,de originele heb ik ook 2 krom van gehad puur van de hitte die de remschijven afgeven,zo goed zijn de originele nou ook weer niet dus ;D
Dr.Go-Fast...