18" eronder geplakt...

Gestart door Rudi, 15-07-2005 18:19:07

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: thedoctor op 18-09-2005 12:13:34
Hej Rudi als je je 18 inch verkoop laat het dan maar even weten . Zijn Toch de S60R wielen? Kan iemand mij dat adress van van der wulp geven?

Thnx ThE DoCtOr

www.vanderwulp.nl

emielC70

Ik heb net ff een mailtje naar vanderwulp gestuurd over de prijzen.

Maar wat ik me afvroeg: er zijn behoorlijk wat volvo rijders die op zoek zijn daar dergelijke velgen, zou het niet mogelijk zijn om bijvoorbeeld met 5 man wat setjes daar gezamelijk te kopen? Redelijke kans dat je dan nog wat korting kan krijgen!!!

Wie heeft er nou eigenlijk echt serieus belangstelling voor die velgen? En ik zat zelf te denken om ze dan pas na de winter aan te schaffen.

Lindert Bogers

Thx, ik heb er denk wel intresse in  ;D

M a r c

Citaat van: emielC70 op 18-09-2005 20:11:02
Ik heb net ff een mailtje naar vanderwulp gestuurd over de prijzen.

Maar wat ik me afvroeg: er zijn behoorlijk wat volvo rijders die op zoek zijn daar dergelijke velgen, zou het niet mogelijk zijn om bijvoorbeeld met 5 man wat setjes daar gezamelijk te kopen? Redelijke kans dat je dan nog wat korting kan krijgen!!!

Ben benieuwd... De importeur van die imitatie Pegasus zegt dat Van der Wulp het alleenrecht op die velgen heeft. Ik ben er namelijk mee bezig geweest om ze ook rechtstreeks bij de importeur te kopen. Dus Van der Wulp heeft in NL géén concurrentie en hoeft derhalve niks met de prijzen te doen.... Overigens vraag ik me af of die importeur wettelijk wel alleen maar aan één detaillist mag verkopen, lijkt me toch in strijd met de vrije marktwerking?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Walter

volgens mij is dat inderdaad in strijd met Monti... Maar waarom omzeil je die importeur niet? De fabrikant mag ook direct aan jou leveren...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Laserblue

Je hoort toch wel vaker dat iemand exclusief werkt?
(dat bij ons in de bouw vrij normaal)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

Ik heb Arie van der Wulp net gesproken...
bij een groepsaankoop (een setje of 4 met of zonder banden)
kan hij redelijk wat met de prijs doen.

Ze hebben voorraad.
Mail mij voor info

BenC70ES

'T zou me enorm verbazen moesten ze niet sneller plooien... Voor BMW bijv. heb je ook heel veel imitatie velgen en die zijn toch bijlange zo sterk niet...

Pegasus wordt gemaakt door ATS , ook worden niet alle Volvo velgen bij dezelfde fabrikanten gemaakt. (de mijne zijn BBS)

En er zit wel degelijk verschil in de specificaties waaraan de velg moet voldoen.
In de aluminium legering zit ook enorm verschil.
Maar als je een beetje op de weg let, hoef je 't nooit niet te merken natuurlijk  ;)
Enorm voordeel van de replica is dat je ze in 19" hebt! (vooral voor de C70, voor een 850 misschien net iets te groot...)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

emielC70

fabriek levert heel vaak maar aan 1 importeur per land. Alleen een importeur die maar aan 1 bedrijf verkoopt is opzich wel vreemd. Weinig tot geen marktvorming. Ze kunnen heel makkelijk de prijs hoog houden tussen hun 2en.

Laserblue is het mogelijk om die actie een paar (lees 3 maanden) uit te stellen? Ik moet eerst de uitlaat fixen en dan zit ik nog met die bumper.

Zou jij mij ieg ff een PBtje met prijzen kunnen mailen? 18 ince

emielC70

ohja dat ben ik net nog ff vergeten te vragen in een pbtje maar weet jij door welke fabriekant deze replica's gemaakt worden??

Laserblue

Nee, ik heb geen flauw idee.
(ze zeggen in eigen beheer ;))

M a r c

Citaat van: MH op 04-10-2005 23:02:38
Citaat van: VolvoMafia op 19-09-2005 14:36:39
volgens mij is dat inderdaad in strijd met Monti... Maar waarom omzeil je die importeur niet? De fabrikant mag ook direct aan jou leveren...

Ik heb ze inmiddels al  :D

En Laserblue ook  ;) Mooi!

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Niet verkeerd hè!  ;D
(en ze zitten er nog onder Marc ;))

Hij staat door de automatische niveauregeling wel wat hoger na een rit, maar dat stoort niet.
De rijeigenschappen zijn qua weg ligging verbeterd.
Ik heb wel het id dat de automaat even moet wennen. (of ik :))

Rudi

Citaat van: Laserblue op 08-10-2005 10:30:19
Niet verkeerd hè!  ;D
(en ze zitten er nog onder Marc ;))

Hij staat door de automatische niveauregeling wel wat hoger na een rit, maar dat stoort niet.
De rijeigenschappen zijn qua weg ligging verbeterd.
Ik heb wel het id dat de automaat even moet wennen. (of ik :))

Staat natuurlijk mooi 8)  Zou hem nog wel verlagen,maar das persoonlijk ;)

Ik heb ze er weer onder vandaan....rij eerst de banden op die ik nog om de Sats heb zitten,zonde om daar niks meer mee te doen.Volgende zomer komen ze er weer onder...hou jij ze zilver?toen ik gister die donkere titanium kleur onder de auto zag...wat blijft dat toch wreed staan onder dat blauw....

Rij eigenschappen zijn idd. 10 keer beter door dat brede rubber :P
Dr.Go-Fast...

Laserblue

voorlopig hou ik ze zilver ja..
Mocht ik ze laten spuiten, dan worden ze iig niet zo donker als m'n Satelites.

Ik kom nu al nauwelijks de straat uit dus verlagen zit er niet echt in.
(kan dat trouwens wel automatische niveauregeling?)