nieuw lid

Gestart door volvokees, 24-07-2005 08:21:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvokees

goede morgen ik ben sinds gisteren in het bezit van een 850 glt 2.5 20V uit 1995, na een tweejarige lijdensweg in peugeot partner (van de baas), misschien zit ik daarom nu constant te grinniken. helaas nog geen foto,s want hij/zij most nog gekeurd worden en had een kleine beurt nodig. Deze automobiel aangeschaft omdat volledige historie bekend was. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn toekomstige ervaringen.
groetjes kees uit brabant

Volvo comfort

Hey kees,

Welkom hier.
Ik vind trouwens dat je het wel lang uitgehouden hebt in die partner Bucket .
Zelf heb ik een weekje in een Berlingo moeten rijden das echt geen pretje na een half uur kwam ik er al gebroken uit.

Veel veilige km toegewenst.

Ik ben erg benieuwd naar je foto's

gr.
Koos

Vulk

Proficiat.
We wachten geduldig op foto's en op meer gegevens. Kmstand, uitvoering, kleur,...

Peertje

Hoi Kees,
Welkom op het forum.
En zoals altijd: kom maar op met de foto's!
Hé? Geen banner meer?

kasper2

hoi kees en hele goede keus die je gemaakt hebt ,hier krijg je geen spijt van ,welkom bij de club en veel veilige kilometers,gr kasper2 easy ryder ;D ;D

The Saint

Welkom op het beste Volvo850forum dat R is Kees  ;D


The Saint, die een Volvo een betere partner vindt dan een Peugeot Partner  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Lempke

Welkom brabantse Kees,                            ;D

gefeliciteerd met je aankoop.
Verder veel veilige en prettige km's gewenst.
Fotootje???????
Houdoe.
                                 ;)
Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

volvokees

Hallo hier ben ik weer, net terug uit griekenland(met volvo) en het was een mooie ervaring moet ik zeggen. Geen roffeltje verkeerd gehoord in 6000 km.
Ik zal nu toch eens een keer foto's opsturen van m'n 850 glt 2.5 20v 1995 met ondertussen 297000 km op het klokje waarvan reeds door mij ong 30000 zalige km's gereden zijn.
Ik schaam me wel een beetje dat ik pas na ruim een jaar weer een keer reageer, maar ik probeer deze week'een paar foto's erop te zetten( sinds 4 weken in bezit van digitale camera),
groetjes allemaal en ik blijf steeds weer genieten van dit forum.
kees

Eugene

Welkom op het forum :)

If it's not blown, it sucks...

V70R AWD

welkom terug zullen we dan maar zeggen :eusa_clap: :eusa_clap: