Motorruimte afspuiten

Gestart door Rayman, 25-08-2005 09:56:12

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Dit is een Photoshop..

Of hij neemt 'm mee naar de slaapkamer.  :o

Rayman

Citaat van: Ludo op 25-08-2005 21:41:48
netjes.
wanneer doe je de mijne?.  ;D  

Kom je op de poetsdag?
Ik wil altijd wel helpen.  ;D

Rayman

Citaat van: Johann op 25-08-2005 21:44:19
Dit is een Photoshop..

Dit is een shop....Leuk Johann...Ga zo door...:smartass:
Ga jij nou maar lekker verder met die Demon van je en laat mij maar aanmodderen! ;D

Ray

Johann

Citaat van: Rayman op 25-08-2005 21:50:18
Dit is een Photoshop..

Ga jij nou maar lekker verder met die Demon van je en laat mij maar aanmodderen! ;D

Ray

Nou, eerlijk is eerlijk je mag dan ook wel eens aan de motorruimte van de Demon II modderen..   :-*

Strak hoor!

Rsport

Netjes ;D

Wou dat ik er het geduld voor had

Rayman

Citaat van: Johann op 25-08-2005 22:08:24
Citaat van: Rayman op 25-08-2005 21:50:18
Dit is een Photoshop..

Ray

Nou, eerlijk is eerlijk je mag dan ook wel eens aan de motorruimte van de Demon II modderen..   :-*

Strak hoor!

Zou je wel goed uitkomen...Volgens ingewijden ben je toch al niet zo'n poetser of wel ;). ? Ik heb zo m'n bronnen  ;D. Maar wees gerust... Helpen met poetsen wil ik altijd
Ray

Rayman

Citaat van: Rsport op 25-08-2005 22:16:59
Netjes ;D

Wou dat ik er het geduld voor had

Je moet het middel zijn werk laten doen, en gewoon laten inwerken...

Rsport

Tja das het grote gebeuren ook niet, maar al die kleine hoekjes e.d waar je toch echt met een doekje oid bij langs moet om het schoon te krijgen, daar gaat de tijd in zitten.....

Ik ben geen poetser, is al iedere keer een "battle" tussen zelf doen of maar naar de wasstraat als de auto weer toe is aan een wasbeurt :P

Oele

Citaat van: Rayman op 25-08-2005 22:22:24
Je moet het middel zijn werk laten doen, en gewoon laten inwerken...

Zo te lezen ben jij het middel...
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

elianmars

Ik heb de boel ingespoten met motorreiniger en heb met een klein kwastje de hoekjes schoongepeuterd.
Ging goed, hoor!
Daarna afgespoeld met wat water (dus niet met de hogedrukspuit), naderhand ingespoten met wd40 en de boel opgepoetst.
Dit is zo'n twee maanden geleden, na de turbowissel. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het er nu uit ziet onder de kap...... ::)

Het enige dat je helaas niet echt mooi kunt krijgen is het lichtmetalen blok. Als dat eenmaal verweerd is, krijg je 't niet meer mooi. Of je moet 't gaan polijsten, maar dat gaat me net ff te ver.

Zippo

Goed gedaan!!!
Bling, bling! ;D

animalT5R

ja kan ray man beter in het vervolg BLING BLING MAN gaan noemen....die auto word er niet slechter op,zeg maar.. ;D
hey ray,je heb toch vakantie,ritje naar mij toe is toch geen probleem??
kan je die van mij van binnen,buiten en onder de kap ''ff'' doen ;)
heb ik nu geen tijd en mogelijkheid voor en die van mij kan ook wel het  8) effect gebruiken..

heel netjes m8.

big greetz

johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

HJ850

Citaat van: Rayman op 25-08-2005 19:01:26
Vandaag toch maar besloten om de hogedrukspuit er niet op te zetten en met de reiniger / vochtverdrijver eens tijd aan te spenderen. Bedankt voor de tips waarde forumleden!

Rayman

Ziet er gelikt uit Rayman. Hoe oud is jouw Volvo?
Op de poetsdag moet je hem maar eens laten zien .

En welke middelen heb je precies gebruikt?

Rayman

Citaat van: HJ850 op 12-09-2005 21:36:10
Citaat van: Rayman op 25-08-2005 19:01:26
Vandaag toch maar besloten om de hogedrukspuit er niet op te zetten en met de reiniger / vochtverdrijver eens tijd aan te spenderen. Bedankt voor de tips waarde forumleden!

Rayman

Ziet er gelikt uit Rayman. Hoe oud is jouw Volvo?
Op de poetsdag moet je hem maar eens laten zien .
En welke middelen heb je precies gebruikt?

1995. Nu 210dkm.

Een motorreiniger van sonax...Een goede borstel, en een vochtige spons met een oude badhandoek.

Groeten Ray

HJ850

mooi hoor, groene estate met mooie grote wielen.

En de kunstof delen en slangen onder de kap: ook weer als nieuw gekregen daarmee? Of kwam dar de WD40 om de hoek kijken?  Zien er bij mijn 1992/255.000 km  verweerd uit.