LSD waar en hoeveel?

Gestart door Oele, 27-08-2005 17:10:32

Vorige topic - Volgende topic

JosS70

He Michiel, mooi man  ;D

Ik was hem al vaak tegengekomen op hun site, maar ik dacht dat deze niet boven de 400 konden. 

Tof man  ;D

JosS70

Atech krijgt ze over een aantal maanden weer en zij gaven ook de tip om ze dan maar bij Heico te bestellen.

Maar die maanden komen mij wel uit. En ik ben tot de ontdekking gekomen dat mijn vrouw familie in Zweden heeft zitten.  ;)

En dit komen meestal 2x in het jaar maar Nederland met de auto.

;D ;D ;D

Als ik hem dan intern laat bezorgen in Zweden, zal toch best goedkoper moeten zijn.

Misschien ook wel een idee om met mijn auto naar Zweden te gaan en hem bij Atech neer te zetten en dan even 3 weken bij de familie op bezoek. DING DONG.....das lang geleden  ;D ;D ;D

Oele

Ik wordt echt stapel mesjogge van die leveranciers!

Weer geen LSD!!!  ???

"Inderdaad zou deze week het door u bestelde sperdifferentieel geleverd
moeten worden.

Navraag bij Heico leverde echter het volgende op : er zijn technische problemen opgetreden bij een demoauto van Heico met een onlangs door de betreffende fabrikant geproduceerd sperdifferentieel, om een nog niet opgeloste reden is dit differentieel vastgelopen.

Men heeft het betreffende differentieel ter controle terug gestuurd naar de fabrikant en
deze heeft de uitlevering van verdere differentiëlen uitgesteld totdat de oorzaak van de problemen opgespoord is. Men had verwacht dat dit reeds gebeurd zou zijn maar aangezien men nog geen duidelijke oorzaak heeft kunnen vaststellen is dit vertraagd.

Momenteel kan men geen definitieve levertijd doorgeven , dus in principe hebben wij uw order geannuleerd. Het spijt ons dat wij u dit niet eerder konden doorgeven , maar ook wij hebben dit vanmiddag pas van Heico vernomen."

VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

Eugene

oei, das alweer een tegenvaller.

Wat doe je nu, eerst maar inrijden zonder LSD en dan later alsnog inbouwen?

If it's not blown, it sucks...

Lindert Bogers

Wie heeft een sper en welke, wat zijn de ervaringen van diegene die er 1 heeft?

Zelf heb ik een dag mogen sturen met de ford focus RS dit was geweldig !!

JCviggen

Enige wat beetje verkrijgbaar is is de Quaife voor M56. Kan je o.a. bij dutch power trading krijgen dacht ik.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbobiker

Citaat van: thedoctor op 16-03-2008 00:14:30
Wie heeft een sper en welke, wat zijn de ervaringen van diegene die er 1 heeft?

Ik heb een Quaife. Briljant. Zou na de remmen eigenlijk de volgende upgrade moeten zijn, dus nog voor een chip. Je kunt gewoon harder optrekken, zeker in bochten. Sterker nog, je kunt bochten ook nog eens harder nemen. De sper trekt je gewoon de bocht in en je moet het wel heel bont maken voor je naar buiten begint te glijden.

Kost wel effe een goede 1200 euro.

En in Duitsland zit nog een goede fabrikant, kan alleen effe niet op de naam komen. Kunt de mate van sper daar laten bepalen. Kost alleen 1800 euro...

Je zou even bij Heico kunnen kijken op de site: vierde product. Alleen de prijs daar weet ik niet.
De Tussenpaus

alpinestar

Omwille van lawaai van het diff. van mijn M59 bak,vorige week eens gemaild naar Quaife.
Direct antwoord

Immediate delivery Bert £560 UK pounds

Kind regards

Len Unwin
Quaife Technical Sales

Prijs valt dus ook goed mee.
Nog even denken wat ik ga doen M59 herstellen of M56 met Quaife diff.
V 70 R FWD Man.('98),740 TIC project ('88),Alpine V6 Turbo ('85), Lotus 7 ('64)

Eugene

Citaat van: alpinestar op 17-03-2008 16:21:41
Omwille van lawaai van het diff. van mijn M59 bak,vorige week eens gemaild naar Quaife.
Direct antwoord

Kind regards

Len Unwin
Quaife Technical Sales

Is dit incl. of ex. btw? (Engelsen gaan normaal namelijk uit van de Ex. btw prijs en dan is het ineens niet meer zo goedkoop)

If it's not blown, it sucks...

Johann

Met verzending kom je uit op ongeveer 1000 Euro.

t5karel

Wil ook graag zo,n ding,lijkt me gewoon een hele verbetering van het rijgenot.
Nee......ik zeg het verkeerd ;D.Ik wil gewoon als een dolle van plek ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

t5karel

Citaat van: mehn op 17-03-2008 18:17:01
Wat weegt dat? :P
Als er maar genoeg peekaas tegenover staan :evil:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

alpinestar

Citaat van: Eugene op 17-03-2008 18:08:14
Citaat van: alpinestar op 17-03-2008 16:21:41
Direct antwoord

Kind regards

Len Unwin
Quaife Technical Sales

Is dit incl. of ex. btw? (Engelsen gaan normaal namelijk uit van de Ex. btw prijs en dan is het ineens niet meer zo goedkoop)

Zal zonder VAT (btw) zijn vrees ik
V 70 R FWD Man.('98),740 TIC project ('88),Alpine V6 Turbo ('85), Lotus 7 ('64)

Oele

Hou er wel rekening mee dat een sper vervangen een bere klus is met een aantal risico's...

Als je het wil laten doen, kun je er snel 1000 euro bij optellen vermoed ik..

Voor de rest niks anders dan lof voor het Quaiffe sper..
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD