Oele's 500 pk project...

Gestart door Oele, 30-08-2005 10:34:49

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: konniekip op 12-12-2006 16:43:33
Heb je hem nou al eens op topsnelheid gehad?

Hoe kan dat nou?  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

konniekip

Oele

Citaat van: konniekip op 12-12-2006 16:43:33
Heb je hem nou al eens op topsnelheid gehad?

Helaas nog niet, aan de andere kant... met drie kwart gas krijg je zoveel adrenaline dat 't niet leuk meer is....

Je kunt je er weinig bij voorstellen, maar het is gewoon een gevaar op de weg... en vergt heeeel veel beheersing  :evil:
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

johan283

Citaat van: Oele op 13-12-2006 06:54:46

Je kunt je er weinig bij voorstellen, maar het is gewoon een gevaar op de weg... en vergt heeeel veel beheersing  :evil:

Kan me er wel wat bij voorstellen....  ;D Mijn licht getunde 850 gaat al "schaatsen" laat staan zo'n 500 PK monster  :o ahhahaha

M a r c

wat breder en platter rubber zal ook wel helpen  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Oele

Vanmorgen het VMS spruitstuk weer terug gezet, lassen aan de auto werd toch moeilijk omdat het overal gescheurd was...

Affijn, hij zit er weer op, zal wel niet voor lang zijn...

Ik laat de verwarming in de garage nog maar ff aan  :(
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

Johann

Kun je weer even verder..  ;)

Laserblue

Oei dat ziet er uit als een vervelend litteken na een hele vervelende operatie ;)

succes man
(al reactie van VMS gehad trouwens?)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Oele

Citaat van: Emiel op 13-12-2006 10:08:49
Citaat van: Laserblue op 13-12-2006 10:06:50
(al reactie van VMS gehad trouwens?)

lol

Ja, eigenlijk niet... Aaron die door Terry was aangenomen om de achterstand weg te werken werkt niet meer voor VMS en heeft ook geen contact meer met Terry...

Ik ga zo de Volvo laten uitlijnen...

-0.5 Camber was het toch he!? Ik wil dat ie wat makkelijker rechtdoor gaat...  ;D

Eugene

Ik heb em op 1 graad negatief staan, en dat rijdt nog steeds erg prettig rechtdoor maar rotondes zijn veeeeel leuker ;D

If it's not blown, it sucks...

Oele

Citaat van: Eugene op 13-12-2006 10:31:15
Ik heb em op 1 graad negatief staan, en dat rijdt nog steeds erg prettig rechtdoor maar rotondes zijn veeeeel leuker ;D

Ik heb em ook maar op 1 graad negatief laten zetten..

Prima service trouwens en een super de luxe meetbank bij Profile Tyrecenter in Utrecht...

JCviggen

Maar wat voor banden zitten er nou eigenlijk precies op?

Die zweden met nog een stuk meer pk's en LSD's rijden toch aardig makkelijk rechtdoor zo op't eerste zicht :)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Johann

Citaat van: Oele op 13-12-2006 12:18:52Prima service trouwens en een super de luxe meetbank bij Profile Tyrecenter in Utrecht...

Je moet je achteras rechter laten zetten, vooral rechts achter staat verkeerd en zal van invloed zijn op het stuurgedrag van de auto bij lastwissel.

Johann

Moet.. moet.. Je moet niks natuurlijk..  :-*