tuning 2.5 20v

Gestart door basphil, 02-09-2005 20:54:16

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Tja ik was een turbo gewend (T4), nu een GLT... je mist soms de turbo maar je krijgt er een schitterend geluid voor terug. De volgende wordt inderdaad ongetwijfeld een turbo, maar ik ga m'n auto er echt niet speciaal voor opruimen bedoelde ik maar te zeggen :)

JosS70

He Taranis,

Een combinatie is ook altijd nog mogelijk! Maar het is wel investeren. ;)

Eugene

lijkt me sterk, want nu bij jou een turbo erop zit heb je die typische roffel niet meer omdat je geen NA spruitstuk meer hebt  ::)

If it's not blown, it sucks...

ed

Heeft niet veel met het spruitstuk te maken. Het is de turbo die het geluid dempt.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

JosS70

Ik bedoelde de combinatie GLE en turbo.

IK spreek uit ervaring,had nooit zoveel geld uit moeten geven aan de GLE want je kan hem er wel mooi en snel eruit laten zien maar hij word er echt niet veel sneller van. Als je voor de snelle look gaat (wat ik zelf erg mooi vind)en NIET voor de snelheid moet je het zeker niet laten. Anders moet je gewoon voor een turbo gaan afz FBM

Wil nog wel een filmpje opnemen van mijn auto om het geluid eens te laten horen.  8)

Johann

Een atmosferische 2.5 5 cylinder met 250-300 PK bij 8000 toeren lijkt mij toch nog wel eens iets..  8)

JosS70

Ja, dat zal lekker indrukwekkend zijn.  ;D

Turbobiker

Citaat van: Johann op 13-04-2006 16:47:35
Een atmosferische 2.5 5 cylinder met 250-300 PK bij 8000 toeren lijkt mij toch nog wel eens iets.. 8)

Kunnen we daar niet een 'forum-projectje' van maken. Eerst op papier (hier op het forum dus) een lijst samenstellen wat er werkelijk allemaal moet gebeuren en wat de kosten per stap zijn. En misschien is er nog wel iemand zo gek het uit te gaan voeren (Lappen we allemaal wat en hebben we een forum-auto)

gewoon effe nieuw topic starten...
De Tussenpaus

Emiel

Staat een 300 pk 2 Liter bij Thom de Jong...in 1 keer klaar ;D! Ieder forumlid 5 euro doneren...

Turbobiker

Kun je niet normaal mee rijden...
De Tussenpaus

Eugene

fearless

Citaat van: Turbobiker op 13-04-2006 18:43:01
Een atmosferische 2.5 5 cylinder met 250-300 PK bij 8000 toeren lijkt mij toch nog wel eens iets.. 8)

Kunnen we daar niet een 'forum-projectje' van maken. Eerst op papier (hier op het forum dus) een lijst samenstellen wat er werkelijk allemaal moet gebeuren en wat de kosten per stap zijn. En misschien is er nog wel iemand zo gek het uit te gaan voeren (Lappen we allemaal wat en hebben we een forum-auto)

Moet ik me dan maar opofferen.  :P  ;D

Eugene

Citaat van: fearless op 13-04-2006 19:07:46
Citaat van: Turbobiker op 13-04-2006 18:43:01

Moet ik me dan maar opofferen. :P ;D

LOL, de jouwe is al redelijk klaar op een paar extra PK's na ;)

Dus je verkoopt em voor het bedrag in het ander topic? ;D

Turbobiker

Citaat van: eugene op 13-04-2006 19:11:16
Dus je verkoopt em voor het bedrag in het ander topic? ;D

;D ;D ;D
De Tussenpaus

fbm

he JosS70, ben benieuwd naar dat geluid van je 10v
maar zeg? wat heeft dat alles bij jou wel niet gekost? ten opzichte van een T5 , T-5R of R om er zoveel pk's uit te halen.