vering bij de voorbanden

Gestart door hpetak, 03-09-2005 12:02:51

Vorige topic - Volgende topic

hpetak

Volvofreaks,

Ik begin nu lijkt het echt spoken te zien.
Dat mn volvo rondom 100 km bromt trilt etc daar wordt ak woensdag naar gekeken.
Ga ik vandaag kijken bij het sportveld met mn oudste van 9 maakt de vering wel errug veel kabaal ,lijkt wel of alles los rammelt.
Ik stoppen langs de weg kijken of de moeren nog wel vast zaten bij de voorste veren.Zie ik RUIMTE zitten tussen,ik ga het proberen uitteleggen in leken taal,ring waar een moer op zit en waar die ring op het chassie leunt de ruimte is behoorlijk en verschilt tussen linkere en rechter vering.
Is dat normaal??

Lindert Bogers

Ik denk als je een duidelijke foto plaatst dat ik en andere er meer uit kunnen halen  ???

Kun je zelf nergens bij om iets vast te draaien of wat dan ook?

Grt ThE DoCtOr

animalT5R

kan best wezen dat je schokbreker ''het licht in de tunnel'' ziet,met andere woorden,hij is stuk.
maar ook ik kan het fout hebben.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

M a r c

Nee, de bovenste rubberen veerschotel is gewoon stuk, er zit een stalen bus in het rubber gegoten en die scheurt na verloop van tijd uit. Een nieuwe veerschotel kost iets van 30 euro en is 1 uurtje werk.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

hpetak

Citaat van: Zippo op 03-09-2005 20:26:46
http://www.volvo850forum.com/index.php?board=3;action=display;threadid=4524;start=0

;)
Bedankt Ludo en zippo.Daar had ik het inderdaad over.Mijn verhaal ,nu ik het weer terug lees ,was lekker vaag en slecht geschreven. ;D

Peth©oni