Winterbanden!!

Gestart door Ron850tdi, 28-08-2006 10:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ron850tdi

Ben ik de eerste?  ;D ;D ;D

Gisteren mijn 16' velgen onder de auto weggetrokken en 4 stalen velgjes met 185/65/15 M+S bandjes eronder geschroefd....  :P

Laat die regen maar komen!!!  :D 8)

.......... eigenlijk niet eens zozeer vanwege het feit dat vanaf vrijdag weer de R in de maand zit maar meer omdat ik de kosten voor vier nieuwe bandjes in de maat 205/50/16 nog effe voor me uitschuif (ondanks een axie bij Kwikfit 3 hale 4 betale o nee andersom)............

Iemand nog een goed advies? Als het maar goed slijtvast is, ik hoef nie zo snel (post uit Leeuwarden...) - ik dacht zelf aan Bridgestones, Michelin is errug duurrr -  ::)

Eugene

Zoalng je niet voor Nankang, Wanli, en dat soort merken gaat kun je niet echt een miskoop begaan als performance je niet interesseert. Kijk anders eens in het banden tpoic ;)


Uniroyal RAINsport niks voor jou ;D

If it's not blown, it sucks...

BenC70ES

Citaat van: Eugene op 28-08-2006 10:51:18Uniroyal RAINsport niks voor jou ;D

Naar mijn ervaring één van de beste banden prijs / kwaliteit.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Frans Harkema

Citaat van: Ron850tdi op 28-08-2006 10:47:31
Ben ik de eerste?  ;D ;D ;D

Gisteren mijn 16' velgen onder de auto weggetrokken en 4 stalen velgjes met 185/65/15 M+S bandjes eronder geschroefd....  :P

Laat die regen maar komen!!!  :D 8)

.......... eigenlijk niet eens zozeer vanwege het feit dat vanaf vrijdag weer de R in de maand zit maar meer omdat ik de kosten voor vier nieuwe bandjes in de maat 205/50/16 nog effe voor me uitschuif (ondanks een axie bij Kwikfit 3 hale 4 betale o nee andersom)............

Iemand nog een goed advies? Als het maar goed slijtvast is, ik hoef nie zo snel (post uit Leeuwarden...) - ik dacht zelf aan Bridgestones, Michelin is errug duurrr -  ::)

Aha, met deze M+S rij je dan door tot 1 mei 2007 om dan op zomerbanden over te schakelen?      ;D

BenC70ES

Mag dat in Nederland als bijvoorbeeld de snelheidsindex lager ligt dan de topsnelheid?

In België mag je dan alleen ermee rijden van 1 oktober tot 30 april en met een sticker van de max. snelheid.

Als de snelheidsindex ok is mag je er wel het hele jaar mee rijden.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mehn

Citaat van: BenC70ES op 28-08-2006 16:18:00
Mag dat in Nederland als bijvoorbeeld de snelheidsindex lager ligt dan de topsnelheid?

Kijkt hier (nog) niemand naar ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FelixB

Citaat van: Ron850tdi op 28-08-2006 10:47:31

.......... eigenlijk niet eens zozeer vanwege het feit dat vanaf vrijdag weer de R in de maand zit maar meer omdat ik de kosten voor vier nieuwe bandjes in de maat 205/50/16 nog effe voor me uitschuif (ondanks een axie bij Kwikfit 3 hale 4 betale o nee andersom)............

Na wat rondbellen was de lokale bandenboer (Van Essen in Westervoort) nog steeds goedkoper dan deze actie van deze kwikfit. En montage gaat zeker beter dan dààro...
855R & C70 T5 cabrio automaat

Rudy-M

Al gaven ze geld toe, zou ik nog niet eens naar Kwikfit gaan.

Maar ja, dat ben ik he ;D

FelixB

Op het AutoweekForum wordt je uitgescholden beledigd als je zegt dat je bij de KwikFit bent geweest  en daarna problemen hebt....

Persoonlijk heb ik niet zúlke negatieve ervaringen met Kwik-Fit, maar ik knap dus wel steeds af op het feit dat zelfs met dit soort kortingsacties ze niet goedkoop/de goedkoopste zijn, dan vertrouw ik ze niet meer...
855R & C70 T5 cabrio automaat

Rayman

Citaat van: FelixB op 04-09-2006 09:00:57
Op het AutoweekForum wordt je uitgescholden beledigd als je zegt dat je bij de KwikFit bent geweest en daarna problemen hebt....

Dat zooitje bij elkaar geraapte pubers met grootheidswaanzin? Moet je niets van aantrekken...
(sorry...zwaar offtopic maar goed).

Ik heb onder mijn toenmalige VW Golf IV een setje winterwielen van de kwikfit gehad...Niets mis mee...Wel redelijk aan de prijs bleek achteraf...Eigen schuld.

Dark Side of the Force is German

Ron850tdi

Citaat van: Frans Harkema op 28-08-2006 16:03:51
Citaat van: Ron850tdi op 28-08-2006 10:47:31
Ben ik de eerste?  ;D ;D ;D

Gisteren mijn 16' velgen onder de auto weggetrokken en 4 stalen velgjes met 185/65/15 M+S bandjes eronder geschroefd....  :P

Laat die regen maar komen!!!  :D 8)

.......... eigenlijk niet eens zozeer vanwege het feit dat vanaf vrijdag weer de R in de maand zit maar meer omdat ik de kosten voor vier nieuwe bandjes in de maat 205/50/16 nog effe voor me uitschuif (ondanks een axie bij Kwikfit 3 hale 4 betale o nee andersom)............

Iemand nog een goed advies? Als het maar goed slijtvast is, ik hoef nie zo snel (post uit Leeuwarden...) - ik dacht zelf aan Bridgestones, Michelin is errug duurrr -  ::)

Aha, met deze M+S rij je dan door tot 1 mei 2007 om dan op zomerbanden over te schakelen?      ;D

Frans.... je meent het echt hè, met je reactie....?  ::)

fearless

Citaat van: mehn op 28-08-2006 16:22:24
Citaat van: BenC70ES op 28-08-2006 16:18:00
Mag dat in Nederland als bijvoorbeeld de snelheidsindex lager ligt dan de topsnelheid?

Kijkt hier (nog) niemand naar ;D

Pfff ik rij juist met een te hoge snelheidcodering  ;D, dit jaar zelfs winterbandjes in de V codering, niet zoals vorig jaar een setje Q banden.  :)

Jeroentjuh

Citaat van: fearless op 19-09-2006 21:26:24
Citaat van: mehn op 28-08-2006 16:22:24
Citaat van: BenC70ES op 28-08-2006 16:18:00
Mag dat in Nederland als bijvoorbeeld de snelheidsindex lager ligt dan de topsnelheid?

Kijkt hier (nog) niemand naar ;D

Pfff ik rij juist met een te hoge snelheidcodering  ;D, dit jaar zelfs winterbandjes in de V codering, niet zoals vorig jaar een setje Q banden.  :)

Mijn winterbanden zijn ook H banden, gewoon ff rustig aan doen in de winter  ;D

fearless

Citaat van: Jeroentjuh op 19-09-2006 21:35:47
Mijn winterbanden zijn ook H banden, gewoon ff rustig aan doen in de winter  ;D

Tja, met H mag je 210. Met mijn Q bandjes van vorig jaar slechts 160.  ;D

Domaso

Op zoek naar winterbanden en lid van de FNV?

Winterbanden: 4 halen 3 betalen!

Kiest u voor een winterband, dan kiest u voor veiligheid! In de maand oktober krijgt u bij Euromaster 4 Goodyear winterbanden voor de prijs van 3! Daarnaast wordt u de mogelijkheid geboden om gratis uw zomerbanden op te slaan. U bespaart hiermee maar liefst € 5,65 per band aan opslagkosten.


Goodyear winterbanden zijn vorig jaar als beste koop uit de jaarlijkse winterbanden-test van de ADAC/ANWB gekomen. Doordat het in Duitsland verplicht is om winterbanden te monteren, zal er dit seizoen een ware run zijn op de winterbanden. Wees er dus snel bij en schaf in oktober bij Euromaster uw winterbanden aan! Kijk voor meer informatie op www.FNV-voordeel.nl. 

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!