Lege accu / Lekstroom ?

Gestart door 850, 09-03-2008 20:56:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thuur

Dat is een koelfan relais. Je ziet zelfs de uitsparing boven op het relais om hem in het paneel boven de radiator te schuiven.

Dan weet ik niet wat voor hobby-bob aan jouw auto heeft gewerkt dan :eusa_shifty:


Gr :eusa_think:

850

Het is niet netjes van je om dan maar gelijk de garage in twijfel te trekken. :eusa_naughty:
Deze garage heeft heel goed werk afgeleverd en verdient zeer zeker een andere benaming dan hobby-bob!

Het relais ziet er hetzelfde uit, maar dit relais voor de secundaire luchtpomp heeft maar 3 aansluitpunten terwijl het relais wat jij bedoelt 5 aansluitpunten heeft.

Maar ik stop met deze discussie want jij hebt het over een ander relais.
Relais 2/53 is het relais van de secundaire luchtpomp en die was bij mij defect.
127 sport (2x) > Feugo > Ritmo Abarth > Alfa 75 (2x) > Delta HF Integrale > R11 Turbo > Pontiac Fiero GT > 850 2.5T > ?
Internetdiensten: www.computive.nl

thuur

Dit is het relais van de luchtpomp:



Ik ga thuis de nummers nakijken ;D


Gr 8)

850

Ok, nog 1 reactie dan.

Dit is volgens mijn informatie het cooling fan relay:
http://www.computive.nl/850/cooling-fan-relay.jpg
en dit is volgens mij het air pump relay:
http://www.computive.nl/850/air-pump-relay.jpg en die was defect bij mij.

Ik wil alleen maar 850 rijders die ook zo'n vervelende storing hebben vooruit helpen met deze informatie, het gaat er mij niet om om perse gelijk te moeten hebben. Het secundaire luchtpomprelais was bij mij de veroorzaker van het probleem, klaar.


127 sport (2x) > Feugo > Ritmo Abarth > Alfa 75 (2x) > Delta HF Integrale > R11 Turbo > Pontiac Fiero GT > 850 2.5T > ?
Internetdiensten: www.computive.nl

thuur

Citaat van: 850 op 14-03-2008 14:07:49
Ik wil alleen maar 850 rijders die ook zo'n vervelende storing hebben vooruit helpen met deze informatie, het gaat er mij niet om om perse gelijk te moeten hebben. Het secundaire luchtpomprelais was bij mij de veroorzaker van het probleem, klaar.


Waarvoor dank! :eusa_clap: Dat is precies de kracht van het forum!


Citaat van: 850 op 14-03-2008 11:40:57
Het is niet netjes van je om dan maar gelijk de garage in twijfel te trekken. :eusa_naughty:
Deze garage heeft heel goed werk afgeleverd en verdient zeer zeker een andere benaming dan hobby-bob!


Goed, ik geloof dat ik me niet goed heb uitgedrukt...

Ik noem je garage helemaal geen hobbyistenclub, laat dat voorop staan. Ze hebben je van de storing af geholpen, dus hulde! Met 'hobby-bob' bedoel ik: als iemand op die plek een fan-relais erin heeft geknutseld is er wellicht al langer wat aan de hand met de luchtpomp en is ooit gekozen voor deze oplossing. Maar nogmaals: ik ga de nummers nakijken want ik meen dat het pomprelais een ander opschrift heeft. Als ik er naast zit hoor je dat ook ;D


Gr 8)

mehn

Is idd relais van de luchtpomp, die van de koelfan heeft 9442933

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: 850 op 14-03-2008 11:40:57
Het relais ziet er hetzelfde uit, maar dit relais voor de secundaire luchtpomp heeft maar 3 aansluitpunten terwijl het relais wat jij bedoelt 5 aansluitpunten heeft.

Je hebt gelijk, om eoa reden dacht ik dat het opschrift anders was.


Gr ;)