CV aansturing zoals beschreven in de eerder gepostte "SPY" inbouw handleiding gaat
niet (slechts half) werken in een 850.
De "Unlock" signalen voor de beide portiersloten en de achterklep zijn ieder apart uitgevoerd naar de CV unit. De "Lock" is wel gezamelijk.
De CV wil voor het sluiten niet alleen een puls wil zien op de "Lock" aansluiting, maar ook
minimaal 1 afwezig "Unlock" signaal. Dit is een soort controle functie, een deurschakelaar kan immers maar 1 status tegelijk hebben. Denk hierbij aan een aanrijding waarbij er kortsluiting ontstaat, door deze voorwaardelijke schakeling zal een CV makkelijker ontgrendeld kunnen worden.
Het "domweg" parallel schakelen van de afstandsbediening module aan 1 van de deurschakelaars gaat dus niet werken qua "Lock" functie. Er moet een extra relais toegevoegd worden welke de "Unlock" onderbreekt terwijl er een "lock" signaal gegeven wordt. Dan gaat het zonder problemen.

Het is mij een raadsel hoe TS e.e.a werkend gekregen heeft op de door hem beschreven manier. Ik mag het misschien niet zeggen, maar commerciële motieven liggen wel in de lijn van mijn gedachten.