Goedkope Diesel

Gestart door Jans Duiven, 04-12-2008 16:28:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jans Duiven

Gisteren voor 0,989 euro de liter getankt bij de Tinq in Nieuwleusen.

Hans

bupozaanstad

0,979 vandaag bij Tinq Beverwijk, van mij mag het nog veel verder zakken  ;D

pimsam

Gisteren voor 0,92 getankt in Lanaken. :eusa_dance:

elianmars

Ik gooi er alleen maar V power diesel in. Da's wat duurder  :eusa_shifty:

Maar goed. Ik zag dat die gisteren 1,07 kostte. Tijdje geleden betaalde ik er 1,37 voor. En toch ging het er in  :eusa_whistle:

Rayman

Op dit moment kost het tanken weer wat minder (maar tegen welke prijs; gezien de oorzaak van de dalende olieprijzen). Alles is relatief, ook benzine en lpg (als ik het goed heb) zijn ook alweer aardig in prijs gezakt.

Laten we het erop houden dat het wel leuk is wanneer het aantal liters groter is dan het aantal euro's dat je moet aftikken ;D.
Dark Side of the Force is German

RRRRR_Ramon

Zo is het Ray, en dat kunnen we weer, meer liters dan Euro's! ;D

Overigens is de benzine veel harder gezakt dan de diesel.  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

850newbie

0,96.9 gisteren in Rilland

Topsport180

Ik woon in Duitsland maar tank toch altijd diesel in Nederland, aangezien diesel daar ondanks de accijnsverhoging van een paar maanden geleden toch goedkoper is. Het verschil bedraagt zo'n 10 tot 15 cent.
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

gjg

ok, ik zal even de laagste prijs neerzetten: € 0.91.5 :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Dit is echter in Belgie ;D
Doe da maar es beter :eusa_dance:

GJ

Rogers XC 70 2000

Citaat van: pimsam op 04-12-2008 20:14:50
Gisteren voor 0,92 getankt in Lanaken. :eusa_dance:

Öztank en de pomp bij de Colruyt in Opgrimbie zijn nog goedkoper  ;D
Overigens woon je op een steenworp afstand  ;D

darius

eilanmars

Ben zelf echt jaren lang kapitein op een binnentanker geweest, v power etc zijn enkele additieven die ze erbij kiepen.  Zelfs de merken zijn niet exlusief, bij fina staan de camions van alle merken te laden.  Laat je nix wijsmaken pure marketingsstrattegie !!!
Heb in merelbeke voo2 0.92 cent getankt esso
No show, only go.

pimsam

CiteerCitaat van: pimsam op Gisteren om 20:14
Gisteren voor 0,92 getankt in Lanaken.


Öztank en de pomp bij de Colruyt in Opgrimbie zijn nog goedkoper 
Overigens woon je op een steenworp afstand 

Öztank is vaak nog een halve cent goedkoper en daar tank ik ook regelmatig. Het is er alleen zo vaak stervens druk.
Wat is een steenworp? Ik werk in Maasmechelen maar woon in Vroenhoven. De voortuin grenst aan Maastricht (bBen overigens allochtoon van Nederlandse origine).

Rogers XC 70 2000

Citaat van: pimsam op 05-12-2008 11:26:03
CiteerCitaat van: pimsam op Gisteren om 20:14
Gisteren voor 0,92 getankt in Lanaken.


Öztank en de pomp bij de Colruyt in Opgrimbie zijn nog goedkoper 
Overigens woon je op een steenworp afstand 

Öztank is vaak nog een halve cent goedkoper en daar tank ik ook regelmatig. Het is er alleen zo vaak stervens druk.
Wat is een steenworp? Ik werk in Maasmechelen maar woon in Vroenhoven. De voortuin grenst aan Maastricht (bBen overigens allochtoon van Nederlandse origine).

Wij zijn ook allochtoon van NL-origine  ;D en een steenworp is een kilometertje of 2... dorp Hees, je wellicht bekend?
We wonen dus in Hees en ik werk in Sittard (rij dus altijd via Maasmechelen)... we moeten elkaar dus wel eens tegenkomen.  ;D

)()()sT

Zag net op de dezelfde weg bij een andere prijsvechter € 0.889

850newbie

Vandaag 0,94.9 in Rilland, het gaat nog steeds de goede kant op.
Laten we er van genieten zolang het nog kan.