Doorstart: Groupbuy 6-pots 330mm BBK € 915,=

Gestart door thuur, 12-03-2009 23:40:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vasquez

oh god, nu ben ik het kwijt, is er nu wel of geen verbetering in pedaalgevoel  :eusa_think:


ik rijd overigens niet veel harder ineens, maar ben mij er wel meer van bewust dat deze remmen de (hoge) snelheid er niet "makkelijk" uit halen....

V70geRwin

Citaat van: vasquez op 13-05-2009 20:34:40
oh god, nu ben ik het kwijt, is er nu wel of geen verbetering in pedaalgevoel  :eusa_think:


ik rijd overigens niet veel harder ineens, maar ben mij er wel meer van bewust dat deze remmen de (hoge) snelheid er niet "makkelijk" uit halen....

Bij AP's volgens de vorige poster blijkbaar wel, bij mij Porsche setup is het gelijk aan de standaard remmen, alleen veel meer remkracht.

Laserblue

Citaat van: spekkie99 op 13-05-2009 21:56:48
Citaat van: vasquez op 13-05-2009 20:34:40
oh god, nu ben ik het kwijt, is er nu wel of geen verbetering in pedaalgevoel  :eusa_think:


ik rijd overigens niet veel harder ineens, maar ben mij er wel meer van bewust dat deze remmen de (hoge) snelheid er niet "makkelijk" uit halen....

Bij AP's volgens de vorige poster blijkbaar wel, bij mij Porsche setup is het gelijk aan de standaard remmen, alleen veel meer remkracht.

Ik moet zeggen dat naar mijn idee het pedaalgevoel ook verbeterd is maar misschien is dat wel een self fullfulling dinges  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

R o b

Citaat van: reneetje op 12-05-2009 20:07:15
Ik merk het wel degelijk met de AP set , het pendaal gevoel is er wel degelijk  op  voorut gegaan.

Hier ook!  ;)

Wibren

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

-D©©©L-

Citaat van: TIMON op 13-05-2009 19:14:57
Citaat van: -D©©©L- op 12-05-2009 08:43:31
Geen stofhoezen = APK afkeur.  :-\

eh nee hoor

geen apk eis!!

Sinds 1 mei van dit jaar wel. Als is het soms moeilijk om te zien voor de keurmeester.
CiteerArt 5.2.31 sub 9: Remcilinders moeten zijn voorzien van stofhoezen die niet in ernstige mate mogen zijn beschadigd.



Emiel

Citaat van: -D©©©L- op 14-05-2009 09:01:29
Sinds 1 mei van dit jaar wel. Als is het soms moeilijk om te zien voor de keurmeester.
CiteerArt 5.2.31 sub 9: Remcilinders moeten zijn voorzien van stofhoezen die niet in ernstige mate mogen zijn beschadigd.

Jammer...

Maar in hetzelfde APK boek staat ook dat je voor een APK keuring niets hoeft te demonteren (een wieldop of wiel daar gelaten).

En er zit wel een stofhoes op, alleen doet ie ook dienst als keerring.


Turbobiker

Citaat van: R o b op 14-05-2009 08:52:32
Citaat van: reneetje op 12-05-2009 20:07:15
Ik merk het wel degelijk met de AP set , het pendaal gevoel is er wel degelijk  op  voorut gegaan.

Hier ook!  ;)

De AP's? De nieuwe slangen? Gewoon omdat het nieuwe remmen waren? Ik heb standaard auto's meteen strak pedaal gereden en BBK met een zompig pedaal en andersom. Het wordt in ieder geval geen spectaculaire verbetering wat gevoel betreft, je kunt er wel op vooruit gaan.

De remkracht gaat er zeker op vooruit.
De Tussenpaus

TIMON

Citaat van: -D©©©L- op 14-05-2009 09:01:29
Citaat van: TIMON op 13-05-2009 19:14:57
Citaat van: -D©©©L- op 12-05-2009 08:43:31
Geen stofhoezen = APK afkeur.  :-\

eh nee hoor

geen apk eis!!

Sinds 1 mei van dit jaar wel. Als is het soms moeilijk om te zien voor de keurmeester.
CiteerArt 5.2.31 sub 9: Remcilinders moeten zijn voorzien van stofhoezen die niet in ernstige mate mogen zijn beschadigd.




hmmm dan was op dat tijd stip dat ze dat gingen vertelen in slaap gevallen ;-)
85011940

M a r c

#54
Wat een onzinnige regel weer.... dus iedereen met een remmenset zonder stofhoezen van vóór 1 mei (toen het nog wél mocht) moet die nu eraf halen dan?  Nee, dát is goed voor het milieu....  :eusa_wall:  Wat een kneuterig K-land worden we toch  :eusa_snooty:  Zelfde geld voor de nieuwe regels omtrent xenon...  Strikt genomen mag ik dat nu niet meer voeren op mijn T-5R, alleen met de standaard halogeenpitten zie ik geen bal in het donker.... verkeersveiligheid  :eusa_doh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Emiel

Ga het niet nog een keer vertellen hoor...

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 14-05-2009 22:53:21
Wat een onzinnige regel weer.... dus iedereen met een remmenset van vóór 1 mei moet die nu eraf halen dan?  Nee, dát is goed voor het milieu....  :eusa_wall:  Wat een kneuterig K-land worden we toch  :eusa_snooty:

Neuj, dat stond al in de toelatingseisen of permanente gebruikerseisen.  Tis niet te controleren bij apk, bij een grote verkeerscontrole of na een ongeval natuurlijk wel...

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-


M a r c

Citaat van: -D©©©L- op 14-05-2009 22:55:37
Citaat van: M a r c op 14-05-2009 22:53:21
Wat een onzinnige regel weer.... dus iedereen met een remmenset van vóór 1 mei moet die nu eraf halen dan?  Nee, dát is goed voor het milieu....  :eusa_wall:  Wat een kneuterig K-land worden we toch  :eusa_snooty:

Neuj, dat stond al in de toelatingseisen of permanente gebruikerseisen.  Tis niet te controleren bij apk, bij een grote verkeerscontrole of na een ongeval natuurlijk wel...

:police: "Zo meneertje, u hebt wel hele goede remmen en hebt gelukkig daarmee kunnen voorkomen dat u achterop die kettingbotsing reed. Maar ja.... géén stofhoezen dus u krijgt van mij toch een bekeuring"
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl