follow me home light

Gestart door richardC70, 28-12-2003 20:05:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Entuscan

#15
binnensensoren is voor als bij mij de rottweiler achterinzit.
Op een ferry weet ik niet of dat gaat helpen.

contact afzetten, sleutel eruitnemen. Dan op het knopje van de centralevergrendeling in de armsteun/portier duwen.
Alle 4 de deuren gaan opslot, knopje 3tal seconden blijven induwen en de sloten gaan open.
Daarna gewoon met de afstandsbediening sluiten zoals altijd.
Sensors gaan automatisch terug aan als je de wagen start dus je moet het niet onthouden om aan te zetten

Volledig het alarm uitzetten heb ik eigenlijk geen idee
Kijk es in het boekje, dit bovenste staat er ook leterlijk in
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Guido_Smit

#16
Citaat van: george op 28-12-2003 20:56:21
Citaat van: Entuscan op 28-12-2003 20:49:38
Net zoals binnensensors uitschakelen bij't alarm, moet ook eerst de sleutel uit het contact.



hoe werkt dat dan?
Met alleen de sleutel in de deur gaat toch ook het alarm erop?

Met alleen sleutel afsluiten, wordt alarm toch juist niet geactiveerd, de rode knipperled midden op dashboard  brandt dan ook niet ! Activeren alarm gaat alleen via de afstandsbediening zover ik weet. Bij mijn V70T heb ik deze keuze mogeljikheid.

Guido.

george

Op dezelfde manier, valt onder een noemer.  :D Staat ook in het boekje. (RFM = Read F*cking Manual)
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

vfredje

Functioneert bij mij echt niet. >:(
Jammer :( :(
BATAVUS-KOGA-MIYATA-PUCH-ZUNDAPP-GOLF-GOLF-AUDI-LAGUNA-NISSAN-MONDEO-LAGUNA-DAEWOO-VOLVO-en in de toekomst:
??????????? oeps....nu een bmw 525 tds touring erbij.

Paul_H

Ik weet dat het vanaf model jaar 99 is, onze V70 was namelijk één van de eerste die het had. Was ook één van de eerste 99 modellen die bij onze dealer aan kwam, met het blauwe volvo logootje etc...

Gebruiken het heel vaak, zat laatst in een BMW 5 serie (laatste model van het vorige model) en deed daar ook even het handeltje naar voren, en ja hoor ook follow me home. Maar die bleeft toch wat langer branden dan van de Volvo.

Bij BMW gaan ze er van uit dat je een langer pad hebt. En bij Volvo dat je de auto wat dichter bij de deur zet  8)

s©ub@

zou dat niet gewoon in het relais zitten? met andere woorden; als je het relais van de follow-me-home verlichting zou hebben en deze in zou pluggen in een pre '99 model, zou het dan ook werken?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Entuscan

Citaat van: Paul_H op 29-03-2004 22:12:14
Bij BMW gaan ze er van uit dat je een langer pad hebt. En bij Volvo dat je de auto wat dichter bij de deur zet  8)

Een volvo ben je fier op, parkeer je dus voor de deur.
een bmw aan de andere kant van de straat.

Logisch toch :)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Paul_H


rberge

Zo leer je nog wat over je auto; chique gadget hoor. Mijn auto is van oktober 98 (kenteken) en heeft die functie dus ook. Wellicht is deze functie al wel geïntroduceerd bij de modeljaarwijziging van 850 naar S/V70.

Bedankt voor de tip!
345 GLS '81 / ..... / 850 GLT 2.5 20V lpg '92 / V70 TDI-A '98 / . / 850 T5R-A '96

Paul_H

Onze V70 (XD-..-..) was van september 98, 99 model, en had deze nieuwe wijziging, ook was de optie bekerhoudersachterin toen mogelijk.

Later modeljaar 99 zijn die roofrails verandert...