Project > Rebuilding the T-5R

Gestart door 850 T5 Freak, 28-11-2009 20:31:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JuT5R


TIMON

Hij is wel klaar voor 2 oktober neem ik aan...... ;)
85011940

850 T5 Freak

Hahahahaha







:eusa_wall: nog lang niet, tijd tijd tijd. Heb nog meerdere projecten helaas 😁
Maar tegen het 30-jarig bestaan is hij wel klaar denk ik  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

SB T-5R

Mooi he die oude wagens opknappen  :)

Super dit!

850 T5 Freak

Haha ja inderdaad, kan niet wachten om er weer mee verder te gaan. Ben momenteel bezig om een 855R showroom staat te maken en heb ook de xc die ook wel aandacht vraagt af en toe  ::).

De Cy staat er momenteel maar zielig bij, volledig gestript op motorblok en wielophanging na.... wanneer ik klaar ben met de R en deze verkocht is, ga ik eerst mijn schuur uitbreiden om de CY fatsoenlijk binnen te kunnen stallen. Voor de CY heb ik eigenlijk bijna alles al nieuw klaar liggen ( tot de meeste vreemdste dingen  ;D) moet alleen nog nieuwe voorschermen bestellen en de grill. Dan heb ik alles om hem nieuw op te gaan bouwen  :eusa_shifty:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Jurijn R

Dat vraagt om foto's bij het praatje  :)

vasquez

Citaat van: 850 T5 Freak op 26-09-2016 18:23:46
:eusa_wall: nog lang niet, tijd tijd tijd. Heb nog meerdere projecten helaas 😁
Maar tegen het 30-jarig bestaan is hij wel klaar denk ik  ;D


Hoe staat het hiermee eigenlijk?

Zou al klaar moeten zijn  ;D

TIMON

Het is bijna 9 juni....... Ben benieuwd hoe mooi hij is geworden 😎
85011940

850 T5 Freak

Hallo Heren van het 850 forum, het is inmiddels al weer heel lang geleden sinds de laatste post. Goed nieuws de 850 is er nog steeds maar door tijdgebrek, verhuizen, verbouwingen, opgroeiende kinderen etc etc heeft het project helaas stilgelegen. Heb in de afgelopen jaren wel onderdelen verzameld voor de wederopbouw maar echt sleutelen aan de 850 is uitgebleven helaas. Ook omdat ik toen niet echt een geschikte garage of iets dergelijks had om te hobbyen.

MAAR, nu heb ik eindelijk aan mijn "nieuwe" huis een geweldige garage waar ik hopelijk ergens dit jaar aan de gang kan aan de T-5R  :eusa_dance:.

Ondertussen nog wel een volvo bijgekocht als daily driver:
C30 2.0 Sport, hele fijne auto

Zodra er weer activiteiten zijn aan de auto horen jullie van mij  ;)

Groetjes Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Miyel

Citaat van: 850 T5 Freak op 23-02-2022 12:14:28
Hallo Heren van het 850 forum, het is inmiddels al weer heel lang geleden sinds de laatste post. Goed nieuws de 850 is er nog steeds maar door tijdgebrek, verhuizen, verbouwingen, opgroeiende kinderen etc etc heeft het project helaas stilgelegen. Heb in de afgelopen jaren wel onderdelen verzameld voor de wederopbouw maar echt sleutelen aan de 850 is uitgebleven helaas. Ook omdat ik toen niet echt een geschikte garage of iets dergelijks had om te hobbyen.


Dit gedeelte kan ik 1:1 kopiĆ«ren naar mijn blog   ;D

Oh nee, eigenlijk  :'(
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)