T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

maartendeb

Ik wacht nog op een mooi jack kabeltje om door het luchtroostertje naar de telefoonhouder te trekken, dan kan die iPod adapter erin en werk ik netjes de kabelhoop achter het dashboard weg. Dan zal ik foto maken :angel:

Verder heb ik een bagagerek gescoord, want dat gedoe met die netjes was ik zat. Uiteraard waren de gasveren lek maar de MP verkoper bleek bij de Volvo dealer te werken en heeft voor mij nieuwe gasveren opgestuurd, nice!

En als laatste heb ik voor volgende week een afspraak staan bij Mesman om de gasinjectoren te testen. Hopelijk lekt er een, wordt die vervangen, en is daarmee het ge-emmer bij het starten klaar :eusa_pray:

Robster480

Ik heb het jackkabeltje tussen de dashboard rand door gefrummeld :) waar heb je de telefoonhouder zitten als ik vragen mag? Door het luchtroostertje wordt lastig, aangezien deze direct op de luchtkanalen aansluiten.. of je zou moeten gaan boren?
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

maartendeb

Het kabeltje van de telefoonhouder zit zo:

Hopelijk past het jack kabeltje daar ook nog langs.

Telefoonhouder zit zo:

)()()sT

Chris

Zo'n programmatje op je telefoon waarmee je waardes kunt uitlezen is best handig. Welk programmatje is dit?? :eusa_think:

maruska

Chris, dit is een rockgroep die een app heeft waarin de bass-kracht wordt afgebeeld ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Citaat van: maruska op 26-10-2011 08:33:29
Chris, dit is een rockgroep die een app heeft waarin de bass-kracht wordt afgebeeld ;D

Hahaha, ok....  :eusa_shifty: ;D.

Nouja, maar weereens verder kijken. Ik weet dat die apps er wel zijn.

Bedankt in ieder geval ;D.

maartendeb

Hahaha ;D

Die app heet Torque, is voor Android.

Een Bluetooth OBD-II erbij en de rest gaat vanzelf:

Chris

Citaat van: maartendeb op 26-10-2011 09:00:32
Hahaha ;D

Die app heet Torque, is voor Android.
http://www.appsinformant.com/wp-content/uploads/2011/05/71dd4_Android_torque-1466-1.jpg

Een Bluetooth OBD-II erbij en de rest gaat vanzelf:
http://www.dealextreme.com/productimages/sku_16921_3.jpg

Lol ;D!

Er zit ergens in mijn store ook een app voor het uitlezen van OBD.

Is zo'n bluetoothadapter duur dan?

Taranis

Hey, dit is interessant :D Kun je hier ook motorolietemperatuur mee uitlezen?

Chris

Citaat van: Taranis op 26-10-2011 09:21:42
Hey, dit is interessant :D Kun je hier ook motorolietemperatuur mee uitlezen?

Ik vermoed van wel gezien het knopje 'Realtime informatíon'.

maartendeb

Als die sensor op je wagen zit en hij is uit te lezen via generieke OBD-II, dan wel.

Taranis

Oef, dat moet ik dan eens gaan controleren. Tnx voor je antwoord :)

Sem

Nou Maarten...  Ik ben benieuwd.. Ben jij de nieuwe eigenaar van het Dolby Systeem? En heb je er meteen een R interieur bij? Wat heb jij trouwens een mooi nieuw stuur zeg!!! Phoe!