Sleeper 850 T5 Estate: investering in rijcomfort....

Gestart door zeepoog, 18-09-2010 08:14:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zeepoog

Hahah geniaal ik heb die kerel serieus gesmst, maar de bumper zat nog aan de auto toen ik daar afgelopen zaterdag weg!

zeepoog

Hij wordt steeds meer 'n nep t5r, nu met R bumpeR:



Ik zal 'm ook binnenkort weer 's wassen. :-)

)()()sT

Mooi! Oogt veel voller hè! De neus met een standaard bumper oogt best iel als je de R-bumper gewend bent.

zeepoog

En nog 'n lange afstandsfoto: (heb even geen schoenen aan)



Als ik 'm gewassen heb maak ik van dichtbij misschien 's een paar highres pics :-)

zeepoog

Citaat van: )()()sT op 29-05-2011 14:24:15
Mooi! Oogt veel voller hè! De neus met een standaard bumper oogt best iel als je de R-bumper gewend bent.

Ja, het is een veel beter gezicht. Eerst wist ik niet waarom die R'en er zoveel mooier uitzagen, één zo'n lipje extra onder je bumper en je bent klaar. Niet over de top - petjes - achtig, gewoon net dat beetje extra. Het maakt het mooi af vind ik.

beunmaat

Sjiek hoor! nou nog een paar 18 inch velgen, en je bent helemaal verpaupert ;D

zeepoog

Citaat van: beunmaat op 29-05-2011 14:31:34
Sjiek hoor! nou nog een paar 18 inch velgen, en je bent helemaal verpaupert ;D


Noem mij maar verstrooid, ik vind deze wielen erg mooi! En 18" gaat ten koste van het comfort vind ik.... Het is 'n comfortabele cruiser, geen opgefokte golf GTI met meer velg dan band :)

ulkeman

kijk aan toch gelukt met die bumper zie ik ;D


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Vulk


Sem

#69
Hmm...  nee, sorry. Ik vond m nou juist zo lekker origineel met de normale bumper die ik overigens erg mooi vind. Ik vind een R-bumper ook mooi hoor, maar dan niet i.c.m. Columba's. Aangezien ik Columba's "de" velg vind voor onder een 850 hoort daar dus ook geen R-bumper bij!  :D  (is ook minder "sleeper" nu)

Mocht je die bumper er toch niet afhalen na mijn advies...  :eusa_whistle:  .. dan zou ik voor de middenweg kiezen. Een setje 17"Titans! Gewoon comfort en heerlijk om te zien. Was bovendien gewoon een dealeroptie destijds dus kan helemaal.  ;D

BTW... wat n mooie auto is dat geworden!  :eusa_clap:

Wout309t

Citaat van: Sem op 30-05-2011 17:45:11
Hmm...  nee, sorry. Ik vond m nou juist zo lekker origineel met de normale bumper die ik overigens erg mooi vind. Ik vind een R-bumper ook mooi hoor, maar dan niet i.c.m. Columba's. Aangezien ik Columba's "de" velg vind voor onder een 850 hoort daar dus ook geen R-bumper bij!  :D  (is ook minder "sleeper" nu)

Mocht je die bumper toch niet afhalen na mijn advies...  :eusa_whistle:  .. dan zou ik voor de middenweg kiezen. Een setje 17"Titans! Gewoon comfort en heerlijk om te zien. Was bovendien gewoon een dealeroptie destijds dus kan helemaal.  ;D

BTW... wat n mooie auto is dat geworden!  :eusa_clap:

Sem, ouwe fundamentalist!
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sem

Citaat van: Wout309t op 30-05-2011 17:58:30
Citaat van: Sem op 30-05-2011 17:45:11
Hmm...  nee, sorry. Ik vond m nou juist zo lekker origineel met de normale bumper die ik overigens erg mooi vind. Ik vind een R-bumper ook mooi hoor, maar dan niet i.c.m. Columba's. Aangezien ik Columba's "de" velg vind voor onder een 850 hoort daar dus ook geen R-bumper bij!  :D  (is ook minder "sleeper" nu)

Mocht je die bumper er toch niet afhalen na mijn advies...  :eusa_whistle:  .. dan zou ik voor de middenweg kiezen. Een setje 17"Titans! Gewoon comfort en heerlijk om te zien. Was bovendien gewoon een dealeroptie destijds dus kan helemaal.  ;D

BTW... wat n mooie auto is dat geworden!  :eusa_clap:

Sem, ouwe fundamentalist!
:eusa_shifty:

zeepoog

Wauw! Ruim een jaar geen update gepost. Snel doen. Want er is nieuws. Gisteren bij mijn zwager de auto op de brug gehad, en even nieuwe koppeling erin geklikt. Geen gekreun meer, en súpersoepel bedienen. Jippie! Rijdt als een BEEST. Meteen tegen een vacuumlek opgelopen waar je u tegen zegt, misschien dat de auto om die reden zo gehikt heeft. Beunvrienden heel hartelijk bedankt. :-) Ik ben als een kind zo blij!

arjenT5R

Ik noem geen namen maar wouter en ik hebben die geile koppeling gewisseld  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ludo