Sleeper 850 T5 Estate: investering in rijcomfort....

Gestart door zeepoog, 18-09-2010 08:14:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

arjenT5R

Citaat van: Ludo op 29-10-2012 23:26:41
Mooi.  :D
Maar waar zat dat vacuumlek dan?.

Op dat stuk slang wat op de stappenmotor en gasklephuis zit...
zo gescheurd als waar ie altijd scheurt  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beunmaat

Ik ben blij dat je wagentje weer bevalt Maarten!
Koppeling wisselen ging gelukkig een stuk sneller dan bij mi. Maar goed, de Arjen methode is eigelijk gewoon makkelijker ;D




volvobug

En wat is de Arjen methode dan  ??? Teach me, wil een wissel voor begin volgend jaar ook eens op de planning zetten.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: arjenT5R op 29-10-2012 23:25:21
Ik noem geen namen maar wouter en ik hebben die geile koppeling gewisseld  ;D

Jullie weten dat jullie volgend voorjaar tijdens mijn bezoek aan Zeeland ook aan de beurt zijn voor onze V70 he?  :eusa_whistle:











:-*

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Kees Flodder

Ik ben ook erg benieuwd naar de Arjen methode.
Moet binnenkort de krukas keerring vervangen, dus tips zijn welkom!

Pieter1976

Wow wat een SUPERMOOIE bak idd! Ik heb een zwarte Estate, echter een iets minder "stoere" versie. Cetus velgen, geen spoiler.... Helaas ontbreken de centen nu even om hem optisch mooier te maken.

The Volvoboy

Mooie bak man! En je woont dichtbij (Leiden <-> Sassenheim is niet zo ver) ;D Misschien dat ik hem nog wel een keertje spot :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

beunmaat

De Arjen methode is eigelijk heel simpel, eel het subframe ervan onder. Dan heb je meteen bakken met ruimte.

arjenT5R

jep blok ophangen en hele subframe er onder weg trekken bevalt me tot nu toe het best  ;D

@ ewoooot neem jij dan een brug mee?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

zeepoog

Hehehe 2 keer raden waarom ik jullie namen achterwege had gelaten. Jullie kunnen denk wel 'n winkeltje beginnen. Echt profi gewerkt hoor heren :-) Ik heb ook iets gedaan. Lunch verzorgd, wat gereedschap bij elkaar verzameld (wat ik bij naam wist, minstens 37% van de gevallen). Ik heb ook veel onzin verkocht en mijn vrouw heeft nog 'n bakkie lasagne geregeld. Ik ben trouwens niet meer uit die auto te slaan :-) Lekker geil schakelen met een licht pedaaltje.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: arjenT5R op 31-10-2012 17:21:57
jep blok ophangen en hele subframe er onder weg trekken bevalt me tot nu toe het best  ;D

@ ewoooot neem jij dan een brug mee?  ;D

Kijken of die achterin past... :eusa_shifty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein