En bij wie staan de winterbanden al weer in de schuur? 2011

Gestart door B.Aders, 16-02-2011 20:59:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Momenteel in zuid duitsland geen sneeuw te zien, op een paar bergtoppen in de buurt. Ben maar wel op winterbanden gegaan

hvdmountain

Over twee weken nog even op wintersport, daarna weer lekker de zomerwielen eronder!

MikeyQR

Die van mij staan sinds vandaag weer in de schuur, na dat ik gisteren 2 nieuwe zomer banden heb gemonteerd op de titans :eusa_dance:

Ann.

Vandaag weer gewisseld; heerlijk weer de titans ipv de winterse 15" putdeksels, nu hopen dat er geen sneeuw meer komt.

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

v40pokemon

De Volans (met Vredestein winterslof) zijn er weer af gegaan gisteren en de zomer-Titans moesten er weer aan geloven. Ongeloofelijk nog geen 0.1 bar verschil met de druk die ze eind november nog hadden  ::)

crazychrisje

Onze wintersloffen liggen al denk weer zo'n 3 weken in de schuur!
Fijn is dat als lmvelgen + zomerbanden weer onder liggen!

The Demon

Ik ga eerst nog even naar Italië en dan krijg ik in maart 4 nieuwe velgen voor de zomerbandjes van mijn vrouwtje :eusa_dance:
Alleen de banden moet ik zelf betalen  :(

Groet,
The Demon.

cas

zomerbanden en velgen zitten er al onder sinds mijn xyz set dr onder is gegaan. Al dik 1,5 maand denk ik zo?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Spin!

Zwart heeft de zomerbanden
Geel nog steeds de winterbanden, al sta ik te popelen om deze weer te wisselen voor zomer!

www.vm-parts.nl

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

B.Aders

Citaat van: Hiker op 20-02-2011 21:30:15
Zomerbanden met -7........mmmmmmm

Geen probleem bij - 7, ik rij met Dunlopp Sport Maxx. Als er geen sneeuw ligt voldoen deze uitermate goed. Ook bij koud en nat weer.

petrolhead

Deze heb ik ook. Zeer tevreden ben ik over deze banden. Als deze op zijn, gaan deze er weer op de wintervelgen tenzij iemand mij kan overtuigen dat er nog betere zijn.

Hiker

Citaat van: B.Aders op 21-02-2011 21:08:27
Citaat van: Hiker op 20-02-2011 21:30:15
Zomerbanden met -7........mmmmmmm

Geen probleem bij - 7, ik rij met Dunlopp Sport Maxx. Als er geen sneeuw ligt voldoen deze uitermate goed. Ook bij koud en nat weer.

Welke banden maat heb je? 215/45/17..92 of 94???
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

JeroenV

Vandaag de winterbanden in de schuur gezet.

Heerlijk 4 nieuwe Dunlop SportMaxx rubbers op de Comet's geschroefd,wat een feest zeg!

Geen gezwabber meer :eusa_clap: