En bij wie staan de winterbanden al weer in de schuur? 2011

Gestart door B.Aders, 16-02-2011 20:59:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hendrik75

Zoek nog een setje Colomba's voor het zomerrubber, dan kunnen de Bliazzaks op de huidige Colomba's overzomeren  8)

Ik heb mijn 4 michelin pilot exalto's nog liggen waarvan 2 afkeur....... 2 nieuwe bijkopen of 4 nieuwe... andere???

Iemand ervaring met de exalto's?

GroovingM

#61
Wellicht maakt bandbreedte veel uit. Zo te zien rijden jullie sportieve bakken met brede banden. Ik rijd gewoon op 195 en mijn Amazon weet ik zo niet maar denk dat dit 165 banden zijn, misschien zelfs 155.

wouter.70

gister de winterbanden eraf gegooid en de comets weer erop gezet  :eusa_dance:
staat een suk netter :)

grijzev70tdi

Onder de D5 liggen ook al weer de zomerbanden. Zal wel niet echt meer gaan sneeuwen. Winterbanden liggen gewoon in de schuur op zolder. Wachtend op volgend jaar.

Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

tackle

het is natuurlijk vreemd om te veronderstellen dat winterbanden alleen op sneeuw beter zouden presteren. Het is mi meer temperatuursafhankelijk. Zolang het onder de 7 a 10 graden blijft, winterbandjes ok!

B.Aders

Citaat van: tackle op 28-02-2011 11:18:45
het is natuurlijk vreemd om te veronderstellen dat winterbanden alleen op sneeuw beter zouden presteren. Het is mi meer temperatuursafhankelijk. Zolang het onder de 7 a 10 graden blijft, winterbandjes ok!
Aan de andere kant is het vreemd te veronderstellen dat de zomerbanden niet goed zouden presteren bij lage temparaturen. Bij mij zitten ze er al weer onder en heb niet het gevoel dat ik grip mis.

tackle

dat zei ik ook niet. Ik zei alleen dat sneeuwbanden wel degelijk goede kwaliteiten buiten de sneeuw hebben.

Wout309t

Zo, ik denk dat ze morgen weer op de stapel gaan.
2011 V70 2.0T R-Design MT

petrolhead

Ja. De mijne staan morgen ook weer gestapeld in de schuur kelder

Elsje

Morgen de gerestaureerde comets halen nieuwe sportcontact 3 erop en dan de winterbandjes in de schuur

StefanCJ

Ergens volgende week weer de zomervelgjes eronder  :eusa_dance:

Marc O.

Afgelopen zondag de zomerbaandjes er weer onder gezet. Was de herrie van het winterrubber meer dan beu.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Spin!

Dit weekend komen de Titanen weer uit de schuur ;D

www.vm-parts.nl

viking_in_shorts

Voor donderdag en vrijdag is de prognose dat het gaat sneeuwen. Ik wacht nog even :eusa_whistle:

tackle

nou, mijn colombas staan weer in de schuur. Ik heb de zomersloffen er weer onder liggen. Wel een stukje stiller, btw