De T-5R 2.0 estate van Pauline

Gestart door pauline31057, 09-11-2011 19:08:43

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Wat een ellende Pauline, veel succes met de afwikkeling!

Citaat van: walter leever op 10-11-2011 12:44:11
Hmmm,ik wou gas gaan leggen,toch nog eens nadenken. :eusa_think:

Ik zou me er door een dergelijk incident toch vooral niet van laten weerhouden om die gasinstallatie te laten plaatsen. Als er nu op dagelijkse basis LPG-auto's zouden ontploffen, ja dan was het wat anders ;)

UserID6342

Het blijft een feit: gas is om te koken en hoort niet thuis in auto's ;D

jeroen74

Ik denk dat ik nog van vreselijk veel geluk mag spreken dat dit mij niet overkomen is: een half jaar geleden of zo wilde ik even het gasklephuis schoonmaken, en kwam tot mijn grote ontzetting erachter dat de gasslangaansluitnippel aan het gasmengstuk helemaal los zat, en dus feitelijk een vrij groot lek vormde...

pauline31057

Lieve mensen

Ja klopt gas is om op te koken en om op te rijden en je ermee te verwarmen.
Vannacht niet al te best geslapen the worst case scenario's kwamen een voor een voorbij , maar goed heb ook eens na liggen denken, want tja gas dat blijft een discussiepunt .
Ik heb toch besloten om de volgende Volvo weer op gas te nemen , want volgens de mannen van de brandweer gebeurd dit wel vaker dat klopt maar ook met auto's die net nieuw geleverd zijn.
Het is dus gewoon een kwestie van pech hebben gister ik blijf erbij dat er een lek is geweest anders was de auto niet zo snel afgefikt heeft nog geen 20 minuten geduurd .

Dus ik hoop morgen meer te weten en neem nou van mij aan dat de garagehouder dit niet geweten heeft anders had hij me niet weg laten gaan , dit risico was te groot voor hem Morgen weet ik meer en ik ga eens nadenken over de kleur :-)

pauline31057

Citaat van: Dirk342 op 10-11-2011 13:31:12
Het blijft een feit: gas is om te koken en hoort niet thuis in auto's ;D
Had een door eieren op de motorkap moeten zetten :-)

Jack v

snel wegstoppen in ee hoekje en lekker slapen Pauline. Er zijn meer volvo's op gas en  misschien wil de verkoper je tegemoetkomen met een andere estate.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

pauline31057

Citaat van: Jack v op 10-11-2011 15:08:59
snel wegstoppen in ee hoekje en lekker slapen Pauline. Er zijn meer volvo's op gas en  misschien wil de verkoper je tegemoetkomen met een andere estate.
Dat wil ie ook , maar die loopt op benzine zit geen gas in en dat vind ik toch wel heel prijzig rijden .
Rij nu in die Vento rond en die flikt het gewoon 1 op 9 te rijden op binnenwegen en op de snelweg 1 op 15 .
Ik denk dat een estate dat ook wel lust  op benzine .
Vertel wie rijd er op benzine in een estate  en wat lust ie graag ? ( de auto he :-)

mxeryus

Hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent, maar even afwachten wat de verzekeringsmaatschappij gaat doen. Goed om te lezen dat de verkopende partij meedenkt, ik kan me niet voorstellen dat een garage/particulier een auto verkoopt waarvan men weet dat deze gas lekt. En inderdaad, het kan ook bij nieuwe auto's gebeuren dus het lijkt me een geval van botte pech.
Succes en houd ons op de hoogte!

Jack v

Daar mag je rustig vanuit gaan gem verbruik 1;10 op benzine. x de huidige prijs van €1,63 p/l  wat gas doet weet ik op dit moment niet.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Broabander

€0,65 ongeveer. Soms €0,62, soms €0,68
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

pauline31057

maruska

ik rij 1:7 gemiddeld, maar met turbo aangedreven auto's
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

BBS

Je hebt wel alle pech van de wereld nu net je pas aangeschafte wagen is afgefikt.
Succes met de afhandeling in ieders geval :eusa_pray:

Mijn wagen doet 1:9 gemiddeld.
2.5T AWD (Altijd Weer Duur) ;D ;D ;D
Volvoloos....

Ludo

Citaat van: Thys op 10-11-2011 12:51:33
Als er nu op dagelijkse basis LPG-auto's zouden ontploffen, ja dan was het wat anders ;)

En toch, als je vaak ziet wat er soms gerommeld word, is het verbazend dat het niet gebeurd.  :eusa_doh:

M a r c

Benzine of gas.... Het brandt alletwee verrekkes.  Dus gewoon zorgen dat het niet lekt  :)

Maar als je dan ziet hoeveel 850's met een verrot retourslangetje rondrijden is het mij een raadsel waarom er al niet meer afgebrand zijn.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl