Montage achterspoiler

Gestart door ed, 04-07-2004 00:01:28

Vorige topic - Volgende topic

ovlov 058

Joepie ook ene op de kop getikt voor een prikkie, origineel volvo, maar made in de U.K.

Vijzen en kitten maar.

Frank Selen

Groetjes, Frank

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

gerritjan

waar kan ik die plaatje.s halen voor montage van een spoiler alleen bij een volvo dealer?
gr ger
ger

hathü

Heb vandaag bij de dealer de montageset gehaald om mijn(originele Volvo) dakspoiler te monteren, zit helaas geen handleiding bij, met al die schroefjes en vulplaatjes zou dat wel handig zijn geweest.
Is hier misschien iemand die de handleiding heeft en hem zou willen posten of mailen. B.v.d.

Groeten Harry :eusa_doh:

Huit

Heb het ooit ingescand. Hier is tie.
http://www.megaupload.com/?d=B2QB74GX

Succes ermee!

hathü

Dat was snel, hardstikke bedankt. :eusa_dance:

Groeten,

Harry

hathü

Hij zit erop. Was wel een gefriemel in mijn eentje. >:( ;D

walter leever

Citaat van: hathu op 17-01-2009 14:01:48
http://i278.photobucket.com/albums/kk98/harry1950/P1020175.jpg

Hij zit erop. Was wel een gefriemel in mijn eentje. >:( ;D

heel mooi,zo hoort dat dus op een estate :eusa_clap:

VolvoDeMio

Citaat van: )()()sT op 04-12-2007 14:53:27
Ik heb mijn (imi) spoiler alleen gekit.
Even denken, je moet gewoon een stuk uit de randen blijven denk ik; ik weet wel dat ik in een optimistische bui met mijn vingers een randje weg wilde halen met als gevolg 2 weken zwarte vingers  :eusa_shifty: ;D

Sikaflex inderdaad ;)

Een paar dotten zijn voldoende, vooral omdat de jouwe ook met beugels vastzit.

Met brandspiritus vliegt sikaflex ervan (zolang het niet uitgehard is, en dat duurt even)
8)

Marijn Degens

Ik vraag mij af of de diverse aanbiedingen op Marktplaats van 855/V70 achterspoilers een goede koop is. Heeft iemand ervaring met deze dingen? het gaat om bijvoorbeeld deze: http://link.marktplaats.nl/245372408.

Verder, hoe of waar kan ik dat het beste laten spuiten en wat kost zoiets ongeveer?

hathü

Heb hem zelf gespoten, spuitbus kleur + spuitbus blanke lak kosten ± 30 euro. Collega van mij heeft het voor zijn V70 N T5 laten doen, kostte hem + 150 euro.

Er rijden heel wat forummers rond met die spoilers die jij bedoelt, is niks mis mee.

de boekhouder

even een opgraving....

Ik heb een achterklepspoiler gemonteerd, alleen met de bijgeleverde zwarte beugeltjes. Ik kan 'm redelijk strak tegen de autoruit zetten, er blijft echter wat speling op zitten. Kan hij zou door de wasstraat of moet de spoiler toch ook nog vastgekit worden?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

hathü

Bij mij zit ie ook met de beugeltjes vast, en op de daarvoor bestemde plaatsen met de bijgeleverde stukjes dubbelzijdige tape, tape werd meegeleverd in het zakje met de beugels, schroeven en moertjes. Spoiler bij mij heeft geen speling en heeft de wasstraat al enige malen doorstaan.
Kitten is natuurlijk ook een mogelijkheid.