Trotse eigenaar van een 850-R

Gestart door vdeweerd, 10-10-2013 09:38:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vdeweerd

Na eigenlijk altijd lease te hebben gereden moest het er nu toch van komen, het kopen van een eigen auto, eigenschappen? Niet veel, wilde een wat grotere auto, en een auto moet voor mij toch een bepaalde fun-factor hebben, dit heb ik gevonden in de 850.
Een Volvo 850-R van eind '96 met 346dkm, maar, loopt als een zonnetje, de van oorsprong Duitse auto (in 2002 ingevoerd in NL) heeft een complete onderhoudshistorie, elke bonnetje en factuurtje vanaf '96 zitten erbij, de auto reeds laten nakijken en waren verder geen bijzonderheden gelukkig. Distributieriem is vervangen bij 298dkm dus deze zou ook nog wel weer even mee moeten kunnen, vandaag wordt hij gekeurd voor de APK en direct uitgelijnd, de auto trok een beetje naar rechts.
Waarom dit forum? Ik denk dat hier veel kennis te vergaren is, wat toch altijd van pas kan komen bij een dergelijke auto.

)()()sT

Welkom, kom maar op met de foto's ;)
Het is hier best gezellig hoor, en kennis zit er zeker!
Ik gok dat je een 850R hebt, geen T-5R aangezien die alleen in 1995 geleverd is.

vdeweerd

Jullie zijn de kenners he ;) geen idee wat het verschil is als ik eerlijk ben, ik heb de auto nu net sinds maandag maar nog geen minuut spijt gehad van deze aankoop,

cornelis-b

Een van de verschillen is de bekleding. Alcantara op het zitvlak is een R stoel leder op het zitvlak en alcantara op de wangen van de stoel is een T-5R stoel.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

benjy

Welkom op dit forum er is veel te lezen en kennis op te doen

vdeweerd

duidelijk :) alcantra op het zitvlak, het is een 850-R

cornelis-b

Citaat van: vdeweerd op 10-10-2013 09:56:38
duidelijk :) alcantra op het zitvlak, het is een 850-R

Denk dat er genoeg leden "gillen" om een foto van de 850R ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

t5joost

Welkom
Ben benieuwd naar de foto's

vdeweerd

Die heb ik uiteraard, hoe kan ik de foto's uploaden hier?

Boeijke


vdeweerd

dan ga ik dit zo even proberen, dank!

Hiker



mmm, dit werkt dus niet.....door [ img][/img ] erbij te zetten (zonder de spaties natuurlijk ;-) )

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

vdeweerd


vdeweerd


knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.