Onderdeelnummer keerring

Gestart door elianmars, 11-04-2016 15:38:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NinaPaul

Ik leen zo vaak spullen uit, van aanhangers/gereedschap tot motor/auto. Zo heb ik ook wel eens van een vriend 6 maanden een auto (gratis) kunnen lenen met tankpas in moeilijke tijden.
Ik zet me vaak genoeg in voor "vrijwilligerswerk" om mensen die het moeilijk hebben te helpen (dat kan gaan van naar de winkel rijden/voedselbank tot helpen iets te repareren).
En nee, niet alles is gratis! Maar als je 3 gaten in het beton moet boren dan vind ik het prima dat je de grote boorhamer even leent. Als je de aanhanger 3 weken wil gebruiken, dan vraag ik daar wel een vergoeding voor, het ding slijt immers ook. Als je de kettingzaag wil gebruiken voor 10 takken kost het niets, maar ga je 2 maanden bomen vellen, tja dan wel.

Als ik een graafmachine nodig heb wil ik die ook graag huren/lenen en zeker niet kopen! Al is het bij een bedrijf als Boels.

Ik vind het een groot goed dat mensen elkaar helpen in deze maatschappij die steeds meer op "zichzelf" is gericht!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

RoelNL

Eens NinaPaul! Als je mensen kan helpen met iets, moet je het ook zeker doen, je krijgt het ook altijd weer terug op wat voor manier dan ook, ook als jezelf hulp nodig hebt.

Het "voor iets hoort iets"  (vind ik behoorlijk achterhaald) mensen gaan er rekening mee houden omdat ze denken straks ook iets voor een ander te moeten doen.

En het draait toch altijd op de 1 of andere manier om de centen omdat heel ons systeem daarop ingesteld is. Het lullige is dat we het systeem niet kunnen aanpassen er er toch in mee moeten blijven gaan. Je ziet dat mensen altijd een groter huis willen hebben of toch net die ene mooie nieuwe auto/tv kopen.
V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

elianmars

Nou, zoals het er nu naar uitziet, zal ik de pers niet ontvangen uit Duitsland. Zojuist mijn derde mail verstuurd met de vraag hoe het zit. Op de eerste twee geen reactie gekregen  :eusa_think:
Als ik opnieuw geen reactie krijg ga ik m'n geld terugvragen via Paypal.

En dan bestel ik 'm gewoon bij de dealer. Die twee tientjes maken ook niet meer uit :P

classicT5

Waar woonde jij ook alweer? ;)

Ff bookmarken voor een "pers" adres :)

elianmars

Citaat van: classicT5 op 22-04-2016 21:01:18
Waar woonde jij ook alweer? ;)

Ff bookmarken voor een "pers" adres :)

:P

Ik kreeg vanmorgen zowaar reactie. Het bedrijf is aan het verhuizen.
Dat was ook het enige dat in de mail staat. Niks over de bestelling of eventuele verzenddatum.

Ik wacht nog maar even af. Al is wachten niet mijn sterkste punt  :eusa_shifty:

KIM


classicT5

KIM, euh, had jij niet zon tooltje voor nokkenaskeerringen? Durf het bijna niet te vragen ;)

elianmars


UserID6342

Citaat van: classicT5 op 25-04-2016 19:00:31
KIM, euh, had jij niet zon tooltje voor nokkenaskeerringen? Durf het bijna niet te vragen ;)
Ben jij nu alle adressen aan het verzamelen wie wat voor Volvo gereedschap heeft liggen ?

classicT5

Sst Dirk... Adressenboekje is erg handig :)

KIM

Citaat van: classicT5 op 25-04-2016 19:00:31
KIM, euh, had jij niet zon tooltje voor nokkenaskeerringen? Durf het bijna niet te vragen ;)

Klopt, maar wel voor een ME7 kop en ik heb bij de R gemerkt dat deze net iets anders is (ik weet uit mijn hoofd niet meer of dat op 1 nokkenas, 2 of juist 1 zijde was).

elianmars

Nog altid geen pers en geen reactie van de verkoper. Reageert ook niet op een bericht via Paypal, dus ik heb een claim ingediend bij Paypal. Nu afwachten of ik mijn geld terug krijg.

Als ik het geld terug heb, ga ik kijken of ik het via de dealer kan bestellen.

elianmars

#57
Goh, als Paypal er achteraan zit, kan het ineens wel.....


elianmars

Jawel, de keerringen kunnen besteld worden  :eusa_dance:


KIM

Die heb ik allang liggen  ;D