Wegens afstuderen en de zomervakantie heb ik geen tijd gehad voor dit project, beetje jammer maar ik ga er weer wat vaart in proberen te krijgen. Wel ben ik een aantal weken terug met Koen/volvoboy naar Schutte geweest (wat rijd Tiff goed!), daar een overzicht gemaakt van wat er moet gebeuren. Nu kan ik wat gerichter aan de slag dus!
Hier het resultaat van mijn ''port match'' kunsten, vond het behoorlijk spannend maar achteraf hoeft er maar een minimale hoeveelheid weg:

Niet veel meer kunnen doen behalve poetsen van onderdelen. Tijd gebrek en voor de meeste klussen moet toch echt mn 10v er uit, dat wil ik pas na de zomer doen.....
Verder nog wel wat kleine dingetjes gedaan: DAB radio van Kenwood i.c.m. JBL speakers gemonteerd, klinkt een stukje mooier. Instap lijstjes er in, nieuw rubber bij de bovenkant vd kofferbak (wat echt een k*t werk is). Stabi stangetjes. Ook nog nieuwe
Perfo's Persussen gehaald bij Diederik zodat er 302 remmen onder passen. Dus als er een T5 blok in ligt gaan die witte velgen en bouwlampen er af

gewoon weer mooie originele velgen en een strak neusje....
Toen dacht ik even de steunen van mn achterbumper te vervangen omdat ie door hing, blijken de steunen nog netjes te zijn maar wel een rotte plek aan de zijkant

Wat is verstandig hiermee te doen? (laten) uitslijpen en een nieuw stuk plaat er in? Nu heb ik wel mooi de gelegenheid om mn bovendek te spuiten.

Verder ben ik ook nog op avontuur geweest met een Nissan Blue bird, mee gedaan aan de Budapest rally met 3 vrienden. Echt een leuke auto ondanks de beroerde staat (lekke koppakking bleek achteraf, verrot onderstel....). Vaak stil moeten staan en 1 keer een gat in een koelslang, maar dat hoort er bij