Marans volvo sloperij

Gestart door 850 T5 Freak, 07-10-2018 08:51:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

de Boeing

Kan bijna niet meer geloven dat al deze autobedrijven (toevallig) in de hens gaan...

Sbv

Dat was ook eerste wat ik dacht. Het kan uiteraard wel maar toch

MEN-O

Had laatst een onderdeel nodig, en er werd zeer snel en deskundig gereageerd..

V70R^2

""Op het terrein van het autobedrijf is eerder een poging tot brandstichting gedaan. Het is nog onbekend of daar in dit geval ook sprake van is.""

LouisVKWD

#5
Is in de buurt en ik kom er een paar maal per jaar. Zal het voorlopig zeker missen als er weer eens een onderdeel van de 850 vervangen moet worden. Ben benieuwd of en wanneer er een doorstart, met uiteraard aanzienlijk minder 2e hands voorraad, gerealiseerd wordt.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

Daar is weinig meer van over

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

ib78

Een bizar snel ontwikkelende brand, ik vind het erg sneu voor ze.


de Boeing

Citaat van: MEN-O op 07-10-2018 10:39:38
Had laatst een onderdeel nodig, en er werd zeer snel en deskundig gereageerd..

Ik ben er ook paar keer geweest, als je iets nodig hebt en de prijs betaald, prima. Wel moet je niet een kritische vraag stellen want dan slaat de sfeer snel om...



Jemer... Lijkt dat dak nu gesmolten van dat aanpalend woningrijtje? Heb me trouwens altijd al afgevraagd wat er in de gebouwen in het midden zat...

Alle sloop auto's rechts vooraan lijken het wel overleefd te hebben (troostwijk in de gaten houden de komende weken?)





Ries van de Zilverschuit

Wat is dat toch met die sloopbedrijven?  Een paar jaar terug is Verwijst in Uden ook al afgefikt. En volgens mij nooit meer van de grond gekomen.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Spin!

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 08-10-2018 10:29:44
Wat is dat toch met die sloopbedrijven?  Een paar jaar terug is Verwijst in Uden ook al afgefikt. En volgens mij nooit meer van de grond gekomen.

Tussendoor Jacobs uit Schaijk ook nog in vlammen op gegaan. Verwijst heeft geen doorstart gemaakt maar het Volvo gebeuren is overgenomen door Deijne Uden. Roel die bij Verwijst werkte is daar verder gegaan. Staat in verhouding tot Verwijst veel minder aan 850/X70, maar een jaar terug stond er nog helemaal niets.

www.vm-parts.nl

LouisVKWD

Wat zijn de alternatieven als je in het zuiden van Nederland woont? Nb. Belgiƫ telt ook mee.

T5-4life

Vorige week voor het eerst bij Van Deijne in Uden geweest. Supergroot en nieuw bedrijf maar alle auto's staan wel in weer en wind weg te schimmelen nadat de motor, het dakraam en de portieren er uit zijn gehaald. Net zo als bij Auto Rima in Druten. Geen tijd of geen marge om de auto's volledig te strippen en gelabeld in het magazijn te leggen.
Ik heb de indruk dat die 2 samen heel Engeland leegkopen.
C70 T5 coupe LPI 1998 388 dkm
C70 T5 cabrio 2000 234 dkm
S80 D5 2005 309 dkm