Ik verzamel even wat losse topics van de afgelopen tijd in mijn "blog".
Ik ben nog steeds niet uitgetwijfeld over de daily transmissie: schakelen is leuk maar de automaat is erg comfortabel in files en toch ook wel voor woon-werk.
Het toerental op 120km/h kan niet lager met een automaat, met een handbak zijn er twee opties: de M56H met de LK final gear of een M66D inbouwen.
Ik moet eens uitvogelen hoe je de toerentallen uitrekent in een excel sheet om zichtbaar te maken wat er nou echt mogelijk is en vooral de mogelijke "winst" zichtbaar te maken.
Ik heb goed nieuws over het verbruik, die flink is gezakt op de afgelopen twee tanks. Ik haal zelfs weer de 600km op een tank, om er dan vervolgens zo'n 62-64 liter in te gooien

Het geknipper van het brandstoflampje lijkt weg na de contactcleaner, ik hoop de volgende keer wat langer met een bijna lege tank te rijden om het goed te zien.
Lambda lampje is alweer 1200km uit en stationair toerental is altijd rond de 900rpm dus dat is al een mooie vooruitgang.
De bekleding in de kofferbak ziet er niet uit met zo'n veerpootbrug, heeft er iemand goede voorbeelden van hoe je deze moet monteren?
En over bekleding gesproken, ik heb een stoffen achterbank van een S70 met zetelverwarming, is dit makkelijk over te zetten naar mijn huidige lederen achterbank?