Grote plannen... weinig tijd... zo kunnen we de laatste maanden wel samenvatten

Erg weinig gedaan aan het wagenpark behalve rijvaardig houden, en zelfs dat is niet helemaal gelukt.
Het geklapper bij lastwissel wordt steeds heftiger (het was even minder voelbaar na de motorsteunen, maar lijkt in de aandrijfas of vliegwiel te zitten).
Ik denk dat er een dure reparatie op komst is, maar hoop tot die tijd gewoon (oncomfortabel) door te blijven rijden.
Daarna ook maar eens die eeuwige rammels aanpakken

De reden van het tijdgebrek is echter op lange termijn zeer positief voor het wagenpark, ik verhuis naar een woning met een garage in de achtertuin en kan er ook een auto naast de garage de achtertuin ingereden worden.
Hierdoor hoop ik makkelijker "eventjes" te sleutelen en sneller het benodigde onderhoud uit te voeren, kijk er al echt naar uit!

Daar even een paar lopende projectjes afronden (één van de XBR's verder opknappen en verkopen, en de SS50 weer in concoursstaat brengen).
En een werkbankje opbouwen om een kleine motorrevisie van mijn rijdende XBR (de iksbeèr) uit te gaan voeren, die slurpt nu wat olie bij gaslos/remmenopmotor dus klepsteelrubbers verwacht ik.
Hierna (begin volgend jaar) verwacht ik de GLT naar de garagebox te halen om eindelijk écht meer tijd in de RestauratieRoffel te stoppen!
Nu nog even klussen aan de huidige woning om die verkoopklaar te krijgen (wat is dat toch met al die niet-afgeronde projecten...) en daarna verhuizen en daar wat opknappen...
Mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld maar daarna zal ik hier weer regelmatig updates geven over de T-5R, de verkoop van de t-5 en uiteindelijk de GLT!