Oele's 500 pk project...

Gestart door Oele, 30-08-2005 10:34:49

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: johan283 op 14-09-2006 19:18:20
Mooi project hoor......... Wil ik ook   ;D

Eenvoudig. Je opent hier een topic, zeg het Johan485pkproject en je bestelt ergens een hele dikke turbo. Voila, je project is van start gegaan en heeft je alleen nog maar een turbo gekost. (en die verzekert je ervan dat je door zult gaan ;D )

:eusa_whistle:
De Tussenpaus

b0nkolok

Citaat van: Turbobiker op 14-09-2006 19:22:03

Eenvoudig. Je opent hier een topic, zeg het Johan485pkproject en je bestelt ergens een hele dikke turbo. Voila, je project is van start gegaan en heeft je alleen nog maar een turbo gekost. (en die verzekert je ervan dat je door zult gaan ;D )

Geef het je te doen.... wat je niet allemaal tegenkomt. Echt niet simpel een turbo'tje vervangen.
Oele, trek het je niet aan!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

BenC70ES

Mooi werk Michiel!  :D

Ben benieuwd naar het verdere verloop...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

b0nkolok

Ouderwets 'inrijden'. Alles loopt beetje stroefjes. Plak een sticker achtertop. Na 500 km verwijderen. Mooi! Succes!

Turbobiker

Citaat van: b0nkolok op 14-09-2006 19:28:38

Geef het je te doen.... wat je niet allemaal tegenkomt. Echt niet simpel een turbo'tje vervangen.

He, ik heb het niet over het verdere verloop van het project, ik geef alleen maar aan hoe Johan ook een project krijgt :P Hoe het verder verloopt kun je in 49 pagina's terug lezen. Gewoon fantastisch zoals Michiel het aangepakt heeft ;D
De Tussenpaus

b0nkolok

Citaat van: Turbobiker op 14-09-2006 19:41:06
Citaat van: b0nkolok op 14-09-2006 19:28:38

He, ik heb het niet over het verdere verloop van het project, ik geef alleen maar aan hoe Johan ook een project krijgt :P Hoe het verder verloopt kun je in 49 pagina's terug lezen. Gewoon fantastisch zoals Michiel het aangepakt heeft ;D

Klinkt erg lief, die damessetem die de camera hanteert. Een fan van Oele?

DerWeis

Enorm gefeliciteerd :eusa_clap: met je draaiende krachtbron, vast een supergaaf gevoel na zoveel werk! Heb je nu je banden al aan de velg vastgelijmd? anders kom je straks geen meter vooruit! ;D
Hoe kun je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?

Oele

Citaat van: b0nkolok op 14-09-2006 19:48:24
Klinkt erg lief, die damessetem die de camera hanteert. Een fan van Oele?

;) Is Wendela, verder verklap ik niks.

ps1. het gerammel is helemaal weg als je de koppeling in trapt...

ps2. Die snert olieleiding naar de koeler bovenop vloog eraf  :( Ben een uur bezig geweet met om alle olie van de straatstenen te halen...

ps3. Computer geeft alleen een storing  code 233; Long term idle air trim outside control range. AFR is nog veel te rijk

VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

b0nkolok

CiteerHeb je nu je banden al aan de velg vastgelijmd?

Doe ik al jaren, met Bison Kit, jij niet?

Turbobiker

Citaat van: Oele op 14-09-2006 20:00:27
ps2. Die snert olieleiding naar de koeler bovenop vloog eraf  :( Ben een uur bezig ps3. Computer geeft alleen een storing  code 233; Long term idle air trim outside control range. AFR is nog veel te rijk

Maar één remedie: niet stationair laten lopen, maar gewoon ....

VOLGAS

De Tussenpaus

b0nkolok

CiteerWendela

Haar naam alleen al .......... mmmmmmm  :eusa_clap:

Turbobiker

En pagina 53 mag ook geschrapt worden ::)

(en volgens mij valt Wendela op mannen met auto's die 500pk leveren ;) )
De Tussenpaus

M a r c

Citaat van: Turbobiker op 14-09-2006 20:13:46
En pagina 53 mag ook geschrapt worden ::)

(en volgens mij valt Wendela op mannen met auto's die 500pk leveren ;) )

Het zou toch niet 'ter compensatie' zijn....  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fbm

Whooowh :o hij is bijna klaar, moet nu gaan oppassen als ik in Zeist/Driebergen ben voor een bordo rode estate en Zeker niet uit dagen heb denk ik  ;D 0% kans ;D ;D
Ben benieuwd om hem op de weg tegen te komen (en denken daar gaan 500paarden) :eusa_shhh: niemand die dat weet dus extra genieten.

Gr Remco

JosS70

ps1. het gerammel is helemaal weg als je de koppeling in trapt...

Michiel,

Dat is de Spec koppeling met het alu vliegwiel. Is normaal.

Loopt verder super. Goed gedaan.