Wat rammelt er aan jouw auto?

Gestart door thuur, 07-09-2005 21:09:01

Vorige topic - Volgende topic

Renault_Volvo

als ik de radio in de V70 luider zet, begint er in het plafond iets te trillen. dat gebeurd vooral bij de bass geluiden. als je de radio nog harder zet, is het over maar dat komt omdat de radio dan harder staat dan het geluid van het getril. is dat doe ik dan ook maar.

Kali-Integrali

Bagageafdekhoesrollogordijn, klinkers op het woonerf doen mij geen goed ;)

Bruno V

Bij zeer slecht wegdek, hetgeen bij elke convertible met 18" al eens kan kraken : De ramen tegen de rubbers van het dak, voor de rest geen klachten.
Benieuwd of het zo goed blijft na montage van verlagingsveren van Intrax.  :eusa_think:
- Volvo C70 Convertible 2.4 T (18" Triton's)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

Ronbroek

Citaat van: Renault_Volvo op 24-02-2009 10:28:05
als ik de radio in de V70 luider zet, begint er in het plafond iets te trillen. dat gebeurd vooral bij de bass geluiden. als je de radio nog harder zet, is het over maar dat komt omdat de radio dan harder staat dan het geluid van het getril. is dat doe ik dan ook maar.

;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Eugene

Momenteel de uitlaat aan de achterkant... ff de ophanging bijbuigen met een bandijzer  :eusa_whistle:

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Ow, buig die van mij ff omhoog  ;D

Eugene

Citaat van: )()()sT op 27-02-2009 11:33:37
Ow, buig die van mij ff omhoog  ;D

Wisselen van ophangbeugel :P

If it's not blown, it sucks...

Wout309t

Citaat van: TIMON op 22-02-2009 13:59:23
piep in de kachelmotor telt dat ook mee :eusa_think:

Heb dit ook, vermoed ik, maar dan alleen als ik een bocht naar rechts maak.....
Irritant piepje!
2011 V70 2.0T R-Design MT

nakkie

Rechts voor (veerpoot >:() en nog wat kleinigheden :afdekhoes, bekleding kofferdeksel

choqie1

Rechtsvoor stabi-endlink?, Bekleding achterklep, onderste kap bij het stuur. Tellerbehuizing resoneert tegen dashboard. (opgelost met stukje papier  :eusa_shifty: )

Freakybaby

Vooral de inhoud vd kofferbak op dit moment. En het dashboard ietsje.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Jak

Bagagerek tegen achterbank
Invetten  :eusa_whistle:
Groet, Jak
Estate `95, 25i-10V, 350k, -3 dB

elianmars

Hoofdsteunen rammelen niet meer  :eusa_dance:

Gewoon een ander interieur er in gezet  :eusa_whistle  ;D

Jeff

Citaat van: Ronbroek op 25-02-2009 00:01:01
Citaat van: Renault_Volvo op 24-02-2009 10:28:05

http://www.india-forums.com/tellybuzz/images/uploads/15B_thums_up.jpg

;D

Heb jij ook last van met Fresh FM op Ronald of niet ;) Wat mis ik die zender hier zeg ...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mikky

Citaat van: mikky op 24-02-2009 05:53:34

Citaat van: thuur op 22-02-2009 14:06:52
Citaat van: hathu op 22-02-2009 13:56:14
Citaat van: mikky op 22-02-2009 13:43:17
Tussen de 1500 en 2000 toeren een rammel ergens links achter het dashbord, kan maar niet vinden wat het is :evil:

Hier hetzelfde is trouwens enkel in de winter bij temperaturen onder de ±10 graden. In de zomer hoor ik niks. Storende geluid komt uit het linker luchtrooster. :eusa_doh:
Ik bestrijd het met tegengeluid(volume van radio iets harder zetten)

Parafaan loshalen en de dashboardschroeven een halve slag lossen.

Gr 8)

Heb ik gedaan, alleen is die rammel erger geworden >:( zal vanmiddag de boel eens goed vastdraaien, ze zaten al aardig los

Nog steeds die kolere rammel, alles vast gedraaid en een halve slag terug.

Is hier mss een andere oplossing voor??