[MINI-MEETING] (Zuid) Limburg *let op: 22 november 2009*

Gestart door )()()sT, 30-09-2005 17:44:15

Vorige topic - Volgende topic

Volvo Felipe

Als ik niks aan de hand heb kom ik mss ook wel eens piepen met de V70R of de 850

Groetjes

Enno

IK ben helaas op vakantie, Ik had er graag bij willen zijn........een keer een meeting in het zuiden des lands...

pooh

Oh jee..dan is het preuvenemint hier in Maastricht....dat wordt een druk weekend dan ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Dave

Citaat van: Volvo Felipe op 07-08-2008 23:45:55
Als ik niks aan de hand heb kom ik mss ook wel eens piepen met de V70R of de 850
En als het weer wat mee valt rij ik ook mee (maar zal wss wel vroeg terug moeten)

Volvo Felipe

)()()sT

Citaat van: Volvo Felipe op 08-08-2008 21:27:41
31 Augustus?

Tja, mij maakt het niks uit....
We moeten dan wel snel beslissen, dus gaarne melden wie de voorkeur heeft aan zaterdag of zondag. Anders blijft de datum staan.

Volvo Felipe

GeertG

30 of 31 maakt me niet uit.
Ben er graag bij wanneer agenda het toelaat (en is nu nog vrij).

Wanneer het Snowworld wordt heb ik maar 1 probleem: kruipend komen of de 850 starten, paar meter rijden en weer uitzetten  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Domaso

Datum: zaterdag 30 augustus

Tijd: kunnen nog wel 'n paar pagina's mee gevuld worden.  :eusa_whistle:
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

)()()sT

Citaat van: Domaso op 12-08-2008 09:47:39
Tijd: kunnen nog wel 'n paar pagina's mee gevuld worden.  :eusa_whistle:

Over die datum ook  :evil: ;D
Wat betreft de locatie: ik hoorde van iemand dat het tegenwoordig bij Snowworld betaald parkeren is achter een slagboom... Dan blijft Urmond toch de best optie.

Geert: weet jij dat?

;)

GeertG

Citaat van: )()()sT op 12-08-2008 10:23:49

Wat betreft de locatie: ik hoorde van iemand dat het tegenwoordig bij Snowworld betaald parkeren is achter een slagboom... Dan blijft Urmond toch de best optie.

Geert: weet jij dat?

;)

Ik weet dat het achter de slagboom is tegenwoordig. Weet niet of dat al betaald is maar dat zal het anders zeker worden. Zal eens kijken van de week.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Rogers XC 70 2000

Hallo...
als redelijk vers forumlid wil ik er ook wel bij zijn... wel met enig voorbehoud daar mijn vrouw momenteel het stadium van hoogzwanger bereikt heeft...
Maastricht of Landgraaf of eender waar ten zuiden van Sittard, maakt mij niet uit.... Hoe laat gaat t plaatsvinden?

Grtz Roger

Volvo Felipe

Ik zal zien welke datum het wordt en de locatie, moest het op zaterdag dan kan ik er niet bij zijn

Ben voorstaander voor zondag 31/08

;D

koenne

31-8 zou perfect zijn, en ik ben al blij als het in limburg is, waar maakt niet uit.
Ik hou het forum wel in de gaten en jullie zien mij met 850 verschijnen!

Volvo Felipe

Wat ga het nu worden 30 of 31 augustus?