animal's belevenissen

Gestart door animalT5R, 09-10-2005 20:46:26

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Citaat van: johan283 op 19-01-2009 21:31:55
Citaat van: animalT5R op 19-01-2009 21:07:20
Citaat van: johan283 op 19-01-2009 21:05:57
Heb je de 850 weg gedaan? Of heb je de S80 erbij gekocht?
850 was al ''even'' weg,heb nu nog een astra sw uit 98,en die is binnenkort dus weg  :eusa_clap: :eusa_dance:

Ok straks dus alleen een S80. Maar dan heb je toch wel wat minder ruimte dan met een 850 station....  :eusa_whistle:
Ging zo ie zo niet meer voor een 850...zou eigenlijk een V70N worden,maar gezien het prijsverschil en opties tussen een V70N of een S80 waren aanzienlijk.
En laten we eerlijk zijn,hoe vaak heb jij de kofferbak tot aan het dak volgepropt,meestal heb je de rolhoes erover en dan heb je net zoveel ruimte als een Sedan.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

bastiaan arissen

Mooie auto.
Veel plezier er mee.

Ben

Gefeliciteerd John. Mooie wagen.

MarcoV

Oh, dat zijn hele fijne auto's om mee te rijden!
Ziet er fraai uit hoor, veel plezier er mee johan,

MarcoV ;)

Laserblue

20"velgjes en een bodykitje?  :eusa_think:

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Daf46

animalT5R

mehn

Citaat van: Laserblue op 20-01-2009 08:50:48
20"velgjes en een bodykitje?  :eusa_think:

Wordt er niet mooier op...blijft een lelijke auto

Sorry Johan, kan zo'n S80 niet mooi vinden.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

RNB

D'r is niet echt veel te vinden voor de S80 ook qua styling, ACtuning heeft een achterspoiler, maar das ook een beetje te veel taartschep idee voor mij

Taranis

Nette auto! Veel plezier ermee! Hopelijk doe je hier langer mee dan met de banaan ;)

MarcoV

Gewoon een paar mooie 18 inch wielen er onder en niks meer aan doen!
Mooie auto die ook nog eens heerlijk rijdt, heb er voor mijn werk 3 gereden en vond het een prima auto!

MarcoV ;)

-D©©©L-

Mooie S80 !

En wat betreft de bagageruimte:

Citaat van: animalT5R op 19-01-2009 21:35:12
En laten we eerlijk zijn,hoe vaak heb jij de kofferbak tot aan het dak volgepropt,meestal heb je de rolhoes erover en dan heb je net zoveel ruimte als een Sedan.

Ik denk dat je daar best wel een punt hebt, maar als verstokte sedan rijder ben ik misschien niet helemaal objectief.  ;)

FGG

Mee eens. Dat is ook wat een vriend van me weerhoudt om van zijn S60 over te stappen naar een (duurdere) V70. De ruimte is voldoende, alleen de toegang er naartoe is af en toe wat krap. Maar idd, hoe vaak heb je dat nu echt nodig?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

pooh

Citaat van: FGG op 21-01-2009 10:54:00

Mee eens. Dat is ook wat een vriend van me weerhoudt om van zijn S60 over te stappen naar een (duurdere) V70. De ruimte is voldoende, alleen de toegang er naartoe is af en toe wat krap. Maar idd, hoe vaak heb je dat nu echt nodig?

iedere 2 weken bij het winkelen ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

animalT5R

Citaat van: pooh op 21-01-2009 11:02:21
Citaat van: FGG op 21-01-2009 10:54:00

iedere 2 weken bij het winkelen ;D

En waarom sta ik daar niet raar van te kijken  ;)  ;D