na jaren meelezen, toch lid geworden

Gestart door mariah, 11-10-2005 15:10:37

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: RRRRR_Ramon op 12-11-2005 07:43:06
Een Schaap in Wolfskleren is m.i. bijvoorbeeld een 2.0 met veel R accenten
precies! daarom vroeg ik ook of het een 2.0 was.

mariah

Het is een V70 2.5 20V met 170 pk die ik een beetje omgebouwd heb naar een R.  ;D

Het is dus alleen uiterlijk vertoon.

Groeten, Peter (mariah)

The Saint

Citaat van: mariah op 14-11-2005 08:24:35
Het is een V70 2.5 20V met 170 pk die ik een beetje omgebouwd heb naar een R.  ;D

Het is dus alleen uiterlijk vertoon.

Groeten, Peter (mariah)

Toch een beetje een schaap in wolfskleren dus, maar daarom niet minder mooi!
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Ah, dus toch een (rap) schaapje.

Maakt 'm er niet minder mooi om, hoor!  8)

blauwe speer

Mariah,

Grappig je hier tegen te komen.Ben benieuwd naar je deskundige commentaren.
Gave R-bumper trouwens.

Blauwe speer.

DopdeDouwer

Die eatate die je net liet zien is toch niet "je project"?

Is het niet rendabeler om die in onderdelen te verkopen dan hem helemaal op te lappen, nu gaat het een flinke duit kosten en wat je dan hebt... ik zou m niet van je willen kopen, laat ik het zo zeggen.
Vierkant Rules

mariah

Ik ga inderdaad dit project repareren. Zoals jij het omschrijft (oplappen) zal het niet gebeuren. Als hij gereed is mag je hem controleren. Hij wordt (is al bijna) weer 100%. Absoluut geen gesjoemel.

Gmid

Heeft dit project beige bekleding? En een automaat?
Als dat zo is, wil ik wel een keertje komen kijken als tie klaar is. Ik heb er op zich wel vertrouwen in dat ie weer 100% wordt.
Volvo C30 '12

mariah

Hij heeft beige leder, maar handgeschakeld. Verder alle opties die te bedenken zijn bij een modeljaar 2000  excl. navi. Maar ik verkoop hem niet, want mijn vrouwtje gaat er voorlopig mee rijden.

De auto is trouwens te mooi en te rijk uitgevoerd om te slopen. Als je er de tijd en kennis voor hebt, is het een leuk project.

M a r c

Citaat van: DopdeDouwer op 22-01-2006 16:10:28
Die eatate die je net liet zien is toch niet "je project"?

Is het niet rendabeler om die in onderdelen te verkopen dan hem helemaal op te lappen, nu gaat het een flinke duit kosten en wat je dan hebt... ik zou m niet van je willen kopen, laat ik het zo zeggen.

Laat ik het zo zeggen dat je met de hedendaagse herstelapparatuur zo'n wagen gewoon weer helemaal tip-top krijgt.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mariah

Omdat ik mij toch wel een beetje voor l*l vond rijden met een 170 pk en een R spoiler heb ik maar een echte R aangeschaft. Een hele mooie zilver grijze V70R  uit 1997. Uiteraard volgen de foto's. Maar nog geen foto van de achterzijde, want daar heeft hij nog een blote billen gezicht. Er zit namelijk nog geen achterspoiler op. Ik moet nu gaan ruimen, want ik heb nu drie van die kippenhokken. De groene met schade is ook bijna klaar.

DopdeDouwer

Zo dat gaat de goede kant op.
Nu heb je een wolf en een schaap :D.
en binnenkort een mooi kippenhok erbij  ;D
Vierkant Rules

b0nkolok

Citeerwant daar heeft hij nog een blote billen gezicht

Dan maar eerst een prent van voren.

Overigens met een achterspoiler zit z'n haar misschien wel netjes, maar zonder dubbele pijp onderaan mist ie een tand in z'n mond, toch?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

hanner

Die hobby MARIAH is dat geen boot????

Peth©oni

wordt wel een heel doorzichtig mannetje zo......  ;D