na jaren meelezen, toch lid geworden

Gestart door mariah, 11-10-2005 15:10:37

Vorige topic - Volgende topic

b0nkolok

Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

mariah

Citaat van: hanner op 27-02-2006 22:48:05
Die hobby MARIAH is dat geen boot????

Inderdaad, de Mariah is een boot. Als hij in het voorjaar weer van stal gaat zal ik van de boot in combinate met de R een mooi plaatje schieten

Marc O.

Citaat van: mariah op 04-03-2006 19:03:22
Citaat van: hanner op 27-02-2006 22:48:05
Die hobby MARIAH is dat geen boot????

Inderdaad, de Mariah is een boot. Als hij in het voorjaar weer van stal gaat zal ik van de boot in combinate met de R een mooi plaatje schieten
Een boot? Interessant (zie mijn profiel)! Wat voor iets heb je?
...The Nile isn't just a river in Africa...

mariah

Marc O.

mariah

Nee, helaas een 6je. Maar die zuipt al genoeg

Marc O.

Tja, dat doet elke boot als je een beetje wil doorvaren :)

Bas850

Citaat van: Onrust op 06-03-2006 14:49:34
Niet alleen een boot hoor.....

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Marc O.

Mijn buren noemden mijn 850 (toen ik die nog had) een slagschip. Blijft een boot :D

hanner

Mercruiser 4.3? Of een volvo penta? Jij hebt zeker de MPI uitvoering. vertel eens wat meer hoeveel foot is ie en wat presteert ie? zelf vaar ik een glastron 175sx met 4.3 volvo penta, mooie lichte boot super stabiel en zeer snel, hij haalt de honderd net niet maar ik heb gevaren met iemand die gps gemeten 97 ging en ik was sneller.
http://img193.imageshack.us/my.php?image=10005563pb.jpg

mariah

Het is een 18 foot met inderdaad een Mercruiser MPI motor. De top ligt op ca 60 mijl. Zo'n 100 km/h. Lees ook, 100 liter per uur. Hahaha.  ;D  Mag de pret niet drukken. Foto volgt nog. Ik heb hem pas 1 jaar. Mijn vorige had ik een jaar hiervoor. Zelfde uitvoering maar met en 3.0 liter motor.. Was helaas na een paar maanden al gestolen. >:(

hanner

Nieuw gekocht? Ik heb ook gekeken naar een mariah een heel erg mooie boot. Vooral in het geel. Mijn vorige was een Four Winns met een 135 pk 4 cilinder maar met boarden en skieen gebruikte hij net zo veel of meer als mijn 4.3 6 cilinder. Ik denk dat de mariah wat zwaarder is als een glastron. Als ik wat anders kocht zou ik voor 19 foot gaan. Ik vaar altijd op t ijselmeer en met 19 foot heb je iets minder last van de golven

mariah

Ik heb hem inderdaad nieuw gekocht. (vorig jaar) Hij weegt 1040 kg. Ik vaar ook op het ijselmeer. Van de golven heb ik niet zoveel last. Als je hard vaart pak je alleen de topjes van de golven. Voorbeeldje IJselmeer over van Enkhuizen naar urk in ruim 20 min. bij windkracht 6. Was best spannend. :D :D

hanner

Ik heb vorig jaar in enkhuizen wel een gele mariah zien varen. Wij waren toen vanuit lemmer met een zeilboot

Laserblue

Citaat van: Onrust op 06-03-2006 14:49:34

Mijn FD niet hoor ;) ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*