na jaren meelezen, toch lid geworden

Gestart door mariah, 11-10-2005 15:10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariah

Hallo heren (en waarschijnlijk ook dames)

Na een lange tijd meelezen heb ik besloten om mij aan te melden op dit forum omdat ik mij ook wel eens in een discussie wil mengen.

Ik ben zelf een trouwe Volvorijder, begonnen met een  340, 440, 745 en 945. Tussentijds heb ik nog een 164 gehad. Ondertussen ben ik aan mijn 2e V70 Classic bezig.

Mijn hobby is alles wat met techniek, snelheid en motoren te maken heeft. Vandaar dat ik dus Volvo rij.

Groet, Peter  


animalT5R

#1
welkom peter,maar als je al een tijd meeleest weet je dat er om foto's gevraagd gaat worden......
[size=0] waar zijn ze ??  ;) [/size]
johan    
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Hen3

Je bent van harte welkom Peter!

Ik zag je nickname al op de homepage staan bij 'nieuwste lid' en had even de stille hoop dat Mariah Carrey zich hier had aangemeld..  ;)

Bas850

Welkom maar we zijn natuurlijk ook nieuwsgierig naar je V70. Welke, kmstand kleur etc.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

mariah

Nee, helaas. Carrey is niet mijn achternaam. Mariah is ook mijn voornaam niet. (om het makkelijk te houden)
Mariah is mijn hobby.

Lempke

Citaat van: mariah op 11-10-2005 16:14:38
Nee, helaas. Carrey is niet mijn achternaam. Mariah is ook mijn voornaam niet. (om het makkelijk te houden)
Mariah is mijn hobby.
Ha die Mariah,           ;D

Als we het over de zangeres hebben, dan is het Carey. Als dan Mariah je hobby is, dan is het of een troetelnaam voor je V70 of het zal vermoedelijk je wederhelft betreffen.             8)
Wel w88 we nog op de foto's (van Mariah????).
Btw, welkom op dit forum en veel fijne en veilige km's met je vervoermiddel gewenst.
Houdoe,
                                             ;)
Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

Peth©oni

Citaat van: mariah op 11-10-2005 16:14:38
Nee, helaas. Carrey is niet mijn achternaam. Mariah is ook mijn voornaam niet. (om het makkelijk te houden)
Mariah is mijn hobby.

Vertel... gheghe, en waar zijn die foto's !!!!

The Saint

Citaat van: mariah op 11-10-2005 15:10:37...
Ik ben zelf een trouwe Volvorijder, begonnen met een  340, 440, 745 en 945. Tussentijds heb ik nog een 164 gehad. Ondertussen ben ik aan mijn 2e V70 Classic bezig.

...

Da's nog es Volvo for life..

Welkom hier Mariah.
No shirt no shoes, no pinball

mariah



Jullie wilde foto's. Daar is ie dan.  ??? ???  Dit is niet mijn dagelijkse V70, maar een hobby-object. Ik heb het kenteken maar onleesbaar gemaakt, omdat hij anders bij de no-go's staat. Ik wil hem ook nog een keer verkopen. Over enkele maanden laat ik een foto zien hoe hij is geworden. :o :o

Groet, Mariah. :-X

Turbobiker

Citaat van: mariah op 11-10-2005 15:10:37
Mijn hobby is alles wat met techniek, snelheid en motoren te maken heeft. Vandaar dat ik dus Volvo rij.

Hier mis ik vast iets  ???

Had er ipv Volvo niet Hayabusa moeten staan ???


Maar welkom en succes met je project. Rijd je zelf momenteel ook in een V70 en wat voor V70 is de gecrashte versie?
De Tussenpaus

mariah



Hier is hij dan, mijn schaap in wolfskleren. Een eerlijke heerlijke V70 met alle bedenkbare opties op navi na.

Groet, Peter (mariah)

teddy

welkom hier en succes met je projekt
hans

Vertigo

Citaat van: mariah op 11-11-2005 13:06:36
foto

Hier is hij dan, mijn schaap in wolfskleren. Een eerlijke heerlijke V70 met alle bedenkbare opties op navi na.

Groet, Peter (mariah)
Mooie wagen Peter! Maareh, een schaap in Wolfskleren? is het een 2.0 ofzo?

elianmars

Citaat van: Vertigo op 12-11-2005 00:56:31
Citaat van: mariah op 11-11-2005 13:06:36
foto

Hier is hij dan, mijn schaap in wolfskleren. Een eerlijke heerlijke V70 met alle bedenkbare opties op navi na.

Groet, Peter (mariah)
Mooie wagen Peter! Maareh, een schaap in Wolfskleren? is het een 2.0 ofzo?

't Viel mij ook al op. Foutje?  ;D

RRRRR_Ramon

#14
Een Schaap in Wolfskleren is m.i. bijvoorbeeld een 2.0 met veel R accenten en een Wolf in Schaapskleren een onbespoilerde R met wieldoppen en eventueel een visje erop.  ;) ;D

Wat het ook is Peter.............. welkom op dit forum en veel plezier met je V70's!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪