Lampjes voor Big Front verlichting - TIP!

Gestart door Ron850tdi, 11-10-2005 15:53:27

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

In de eerste post van dit draadje staan een aantal namen genoemd (o.a. de Volvo dealer ;)).

Hier nog een paar links:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=18674.msg352823#msg352823
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=18674.msg417422#msg417422
...The Nile isn't just a river in Africa...

KR@MMETJE

Ik heb de Neglins T14286 bij Heuts gevonden hier in de buurt. Echter heeft hij ze niet los liggen en moeten ze er bestellen... Probleem is dat ze alleen 10 stuks kunnen bestellen volledig voor mijn rekening. Ik heb maar 5 lampjes nodig...

Dan heb ik dus nog met 5 lampjes over... Toevallig nog iemand die er wat kan gebruiken???

Groetjes,

KR@MMETJE

Ik heb er vijf via Duell over kunnen nemen die ze ook met de 10 had moeten bestellen...

Net vervangen en echt werkelijk een klusje van niets! 30 minuten voor een volledige Electro-noob!

Nu dus nog de verlichting achter het display!

kawadude

Citaat van: KR@MMETJE op 27-11-2007 19:10:08
Ik heb er vijf via Duell over kunnen nemen die ze ook met de 10 had moeten bestellen...

Net vervangen en echt werkelijk een klusje van niets! 30 minuten voor een volledige Electro-noob!

Jaaaaaa!!!! en hoe doe je dat is de vraag. Het display los solderen??? Zeg me dat t niet waar is!!!

Amazon

Vijf over?

Ik heb er (nu) maar één nodig voor de SC802 (zijn die hetzelfde), maar een paar op reserve is nooit weg ;)

....
Bigger and better!

KR@MMETJE

Citaat van: kawadude op 30-12-2007 21:41:17
Citaat van: KR@MMETJE op 27-11-2007 19:10:08

Jaaaaaa!!!! en hoe doe je dat is de vraag. Het display los solderen??? Zeg me dat t niet waar is!!!

Ik heb nog steeds geen verlichting achter het display... Ben geen expert, maar schijnt dat het display idd los gesoldeert moet worden.

Lampjes heb ik nu niet meer over, alles opgebruikt helaas!

Volvov70 TD

Hola, mijn SC805, vandaag gekocht,  heeft helemaal geen verlichting. De eerste die ik testte ook niet en van mijn huidige kreeg ik pas vanmiddag (vanmorgen gekocht) de code dus kon 'm pas thuis uittesten. Ook hier weer geen van de lampjes die 't doen. Zou wel heel toevallig zijn. Iemand een slimme tip wat het wel kan zijn? Wil best proberen alle 8 lampjes te vervangen maar zou zonde zijn wanneer er iets anders a/d hand was.
PS bij de oude Volvo radio die ik er vandaag uithaalde brandde alles wel qua lampjes.

Marc O.

Citaat van: Volvov70 TD op 14-01-2008 20:06:33
Hola, mijn SC805, vandaag gekocht,  heeft helemaal geen verlichting. De eerste die ik testte ook niet en van mijn huidige kreeg ik pas vanmiddag (vanmorgen gekocht) de code dus kon 'm pas thuis uittesten. Ook hier weer geen van de lampjes die 't doen. Zou wel heel toevallig zijn. Iemand een slimme tip wat het wel kan zijn? Wil best proberen alle 8 lampjes te vervangen maar zou zonde zijn wanneer er iets anders a/d hand was.
PS bij de oude Volvo radio die ik er vandaag uithaalde brandde alles wel qua lampjes.

Ik neem aan dat de radioverlichting alleen brand als de koplampen op stads- of dimlicht staan. Heb je de verlichting bij jouw auto misschien per ongeluk uitgeschakeld?
...The Nile isn't just a river in Africa...

thuur

Sleutel dient op II te staan en de lichtschakelaar minimaal op de eerste stand, anders heb je idd helemaal geen dashverlichting. De dimmer staat ook open?

Zitten alle kabels nog in de stekker?

Gr ;)

Volvov70 TD

Sorryyyyyyy, Denk dat de kabels niet goed genoeg vastzaten. Radio uit en weer ingebouwd en alle lampjes branden nu op Linksonder na. Deze moet ik dus gaan vervangen. Sorry voor het iets te snel vragen om hulp maar het leek me een vervelende storing. Dit is een stuk simpeler te verhelpen als ik de voorgaande berichten zie. Mocht er iemand nog een lampje over hebben dan hou ik me aanbevolen. Begrijp dat ik er anders 5 moet kopen.
Groeten en bedankt voor het meedenken! Sjef

bike

lampjes zijn hier los te koop schrik niet 2.05 euro  maar wel in 2 type s 12 en 14 v  dus wel opletten .hier is almere dus misschien bij jou ok wel los verkrijgbaar

Volvov70 TD

Weet jij welk type lampje in de SC 805 zitten?

rickgriem

het is me gelukt de lampjes te vervangende lampjes vervangen. (van mijn sc-805)
maar nu heb ik et volgende probleem me display is niet meer verlicht.
ik heb nog wel beeld maar in het donker kan ik dat niet lezen vanwege dat mijn verlichting van me display het niet meer doet.
weet iemand miss wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen?
m.v.g Rick

rickgriem

voor je SC 805 heb ik de HU 14V40MA gehaald bij de volvo dealer ze zijn €2.22 per stuk.

mehn

Citaat van: LeRa op 31-12-2006 13:41:46

Welke bigfront is dit?

Ik heb zondag de SC801 van JacquesD uit elkaar gehaald om te kijken welke lampjes erin zitten.
Ik trof er 7 aan, niet 8 zoals op deze foto. Het lampje dat het dichts bij de plek zit waar het display hoort, zit die misschien achter het display? Dan heb ik die niet gezien want ik heb het display laten zitten.

Tevens leek het alsof er echt blauwe lampjes inzitten, geen witte met een blauw comdoompje...

5 van de 7 lampjes stuk btw...

edit: ook nog de rechter knop van de radio gesloopt  :-X
Dus als iemand nog iets heeft liggen  :eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: